Hard mage, lite spark

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Magen er så konstant hard, ikke vondt, bare hardt11 og jeg kjenner ikke spark. Igår var magen myk, og jeg kunne ta på føttene. Vet ikke om det er på grunn av hard mage jeg ikke kjenner noe.

Noen andre som har hatt det sånn?

Har hatt det slik deler av dagen i dag, men regnet med det er fordi jeg har vært litt mer i bevegelse i dag enn jeg har vært de siste dagene. Er ganske usikker... Kanskje det er et modingstegn?

Magen er så konstant hard, ikke vondt, bare hardt11 og jeg kjenner ikke spark. Igår var magen myk, og jeg kunne ta på føttene. Vet ikke om det er på grunn av hard mage jeg ikke kjenner noe.

Kjenner du ikke liv i det hele tatt? I såfall bør du ringe føden. Fosterbevegelse skal det være uansett, men å kjenne de syns jeg også var verre når magen var stram :) CTGen derimot fanget opp rikelig med fosterbevegelse, og det var bare jeg som ikke fikk det med meg pga at livmoren strammet seg :)

Har kjent lite idag. Ikke før nå på kvelden at jeg har kjent normal mengde! Har hatt rier av og på hele dagen da, så kan hende hun har kamuflert seg bak de. Jeg kjenner ikke spark når magen strammer seg, men høres jo litt rart ut om det ikke slipper taket?

var sånn til meg igår.. sleit skikkelig for å vekke han/kjenne liv! måtte bare ligge heelt i ro på sofaen i 2t og dytte rundt på han.. tilslutt ble det bevegelse igjen! men du skal jo kjenne liv - noe jm påpekte på kontroll odag at jeg måtte ha lav terskel for å ri ge om jeg ikke kjente liv eller var usikker.. bedre å ta en telefon for mye i tilfelle det faktisk er noe!
har du kjent noe liv etter du postet? prøvd å drikke varmt/kaldt, spise søtt og dytte rundt på lille?:)

var sånn til meg igår.. sleit skikkelig for å vekke han/kjenne liv! måtte bare ligge heelt i ro på sofaen i 2t og dytte rundt på han.. tilslutt ble det bevegelse igjen! men du skal jo kjenne liv - noe jm påpekte på kontroll odag at jeg måtte ha lav terskel for å ri ge om jeg ikke kjente liv eller var usikker.. bedre å ta en telefon for mye i tilfelle det faktisk er noe!
har du kjent noe liv etter du postet? prøvd å drikke varmt/kaldt, spise søtt og dytte rundt på lille?:)
Takk for svar!
Jeg drakk kald juice, til jeg selv begynte å småfryse. Hi hi. Spiste nøtter og litt snop.
Prøvde å dytte på magen, og tok på føtter. Føttene flyttet så og si ikke på seg, noe som var litt vemmelig, og magen ble bare hard igjen...

Fikk et par veldig vage fornemmelser. Et spark, og så stopp. Sovnet visst i forsøket på å få fram spark (dårlig mor....? ) like før jeg tenkte å ringe, men våknet heldigvis til bevegelser nå!!! ♡

Skal på kontroll idag, så får si fra da også.

Merker at magen stadig blir mer konstant hard. Får kynner bare en legger hånden på magen nesten. Morkaken foran, så kanskje de to tingene reduserer spark jeg kjenner?
Ellers hatt litt luftplager idag, og trodd vann skulle komme flere ganger. Sikkert psykisk, siden eldste ble født på tiden igår. Veldig spent på kontroll idag. :-)

Har kjent lite idag. Ikke før nå på kvelden at jeg har kjent normal mengde! Har hatt rier av og på hele dagen da, så kan hende hun har kamuflert seg bak de. Jeg kjenner ikke spark når magen strammer seg, men høres jo litt rart ut om det ikke slipper taket?
Hvordan går det med riene dine? :-)

Jeg hadde jo utslag på ctg sist, så er nok kynnere som sitter lenge i. Det er jo tredje barnet, så blir kanskje mer da?
Når jeg våknet nå etter å ha sovnet litt, kjente jeg bevegelser. ♡ Og da var magen myk! Virker som kynnere er med på å redusere litt av sparkene?

Takk for svar!
Jeg drakk kald juice, til jeg selv begynte å småfryse. Hi hi. Spiste nøtter og litt snop.
Prøvde å dytte på magen, og tok på føtter. Føttene flyttet så og si ikke på seg, noe som var litt vemmelig, og magen ble bare hard igjen...

Fikk et par veldig vage fornemmelser. Et spark, og så stopp. Sovnet visst i forsøket på å få fram spark (dårlig mor....? ) like før jeg tenkte å ringe, men våknet heldigvis til bevegelser nå!!! ♡

Merker at magen stadig blir mer konstant hard. Får kynner bare en legger hånden på magen nesten. Morkaken foran, så kanskje de to tingene reduserer spark jeg kjenner?
Ellers hatt litt luftplager idag, og trodd vann skulle komme flere ganger. Sikkert psykisk, siden eldste ble født på tiden igår. Veldig spent på kontroll idag. :-)

er ekkelt når det blir sånn ja!
om det er noen trøst har jeg gått slik ifht kynnerene i flere uker.. men alltid kjent liv (bortsett fra i det siste.. kjenner liv men blir vanskeligere å få kontakt til tider!)
og nei - ikke dårlig mor fordi du sovnet :)

høres lurt ut å ta det opp med jm :')

Jeg har det også litt sånn i dag. Får kynnere av den minste bevegelse, og da kjenner jeg ikke liv. Men kjenner det i de få periodene magen er myk, og særlig da jeg drakk litt varm kakao tidligere i dag.

Ellers er han høflig nok til å holde seg i ro når jeg og samboeren gjør en klinisk hyrdeinnsats for å lokke han ut. :p

Takk for svar!

Ellers hatt litt luftplager idag, og trodd vann skulle komme flere ganger. Sikkert psykisk, siden eldste ble født på tiden igår. Veldig spent på kontroll idag. :)

Hvordan gikk det på kontroll i dag?

Back
Topp