Har vondt...

Linn1

Betatt av forumet
Har måttet være hjemme fra jobb i dag, for når jeg rører på meg, får jeg rier.... eller kjennes hvertfall sånn ut, skikkelige tak i magen. au.... vondt i hele magen og ryggen.
Jeg har jo en tvilling som er død, kan jo være at det kroppen som vil ha den ut.....!
skal på kontroll på fredag for å sjekke om tvillingen som lever har det bra.
Gruer meg skikkelig, tenk om jeg mister begge.. huff... holder meg hjemme fra jobb til fredagen hvertfall.... litt dårlig samvittighet.. men men

Hold deg hjemme og ta det med ro du - med GOD samvittighet! [:)] *klemme på* Dette SKAL gå bra! [:)]

uff,det hørtes fryktelig ut!!
Håper virkelig at det gir seg snart!!!
og krysser fingrene for at den lille der inne har det fint!![:)]
sender over en drøss med trøsteklemmer, og ønsker om god bedring!!!![:)]

ORIGINAL: Najja

Huff, Håper alt er bra med den tvillingen som er igjen! lykke til på fredag!!!

sign denne,oxo skal du ikke ha dårlig samvittighet ang jobben[;)]alle skjønner du må ta vare på deg selv og den lille i magen[:)]

ORIGINAL: Najja

Huff, Håper alt er bra med den tvillingen som er igjen! lykke til på fredag!!!

sign <3

ORIGINAL: KathMor

Hold deg hjemme og ta det med ro du - med GOD samvittighet! [:)] *klemme på* Dette SKAL gå bra! [:)]

Klart du skal være hjemme og slappe av!

Så trist å måtte gå rundt med en som er død da! Hvordan løser de det?

Kan du ta ut en og beholde en, eller må de begge være der til du føder?

Føler med deg altså, men har aldri hørt om at en har dødd og ikke kommet ut selv så bare derfor jeg lurte!

ikke ha dårlig samvittighet for det kjære deg! akkurat nå er det ting som er viktigere enn jobb, og ingen der vil vel takke deg heller om du truer deg dit [;)]

uff, må være tøft å gå med en død tvilling [&o]
kjenner ei som gjorde det ut hele svangerskapet, men det gikk veldig bra med den andre [:)]

ORIGINAL: VVR

uff,det hørtes fryktelig ut!!
Håper virkelig at det gir seg snart!!!
og krysser fingrene for at den lille der inne har det fint!![:)]
sender over en drøss med trøsteklemmer, og ønsker om god bedring!!!![:)]

sign

ORIGINAL: Maja81

Klart du skal være hjemme og slappe av!

Så trist å måtte gå rundt med en som er død da! Hvordan løser de det?

Kan du ta ut en og beholde en, eller må de begge være der til du føder?

Føler med deg altså, men har aldri hørt om at en har dødd og ikke kommet ut selv så bare derfor jeg lurte!

De sa at enten kommer den døde ut av seg selv, og da får vi bare håpe at den andre ikke blir med i "dragsuget" Men ho snakket også om at kroppen absorberte fosteret eller noe..... men ble så satt ut når jeg var der for 1 1/2 uke siden at jeg spurte ikke. har mange spm til i morgen nå ja, Håper bare alt er bra

Back
Topp