Har visst vært gravid jeg...

Mari H

Elsker forumet
Å mista i dag......[:(] 
Visste ikke at jeg va gravid, jeg har jo trodd og har tatt test, men siden mensen kom idag så trengte jeg ikke teste på mandag..... Men i kveld så kom det en klump ut av meg når jeg va på do, så jeg har visst vært gravid.... 6 uker på vei...
 
Skjønte ikke dette helt. Har du hatt positiv test?? At det kom en klump trenger ikke å bety SA...
 
 
 
ORIGINAL: mammahege

Skjønte ikke dette helt. Har du hatt positiv test?? At det kom en klump trenger ikke å bety SA...


 
ORIGINAL: mammahege

Skjønte ikke dette helt. Har du hatt positiv test?? At det kom en klump trenger ikke å bety SA...



 
Tok test forrige torsdag, negativ, men hadde symptomer. Hadde klumpen vært kun blod hadde jeg ikke brydd meg om det, men når det ligna på en bitteliten morkake med en hvit kulmp inni og har snakket med flere som har mista og også tror at jeg har vært gravid så tror jeg på det. De to andre gangene jeg har vært gravid har det tatt lang tid før testen har blitt positiv.
 
ORIGINAL: Mari H

ORIGINAL: mammahege

Skjønte ikke dette helt. Har du hatt positiv test?? At det kom en klump trenger ikke å bety SA...




Tok test forrige torsdag, negativ, men hadde symptomer. Hadde klumpen vært kun blod hadde jeg ikke brydd meg om det, men når det ligna på en bitteliten morkake med en hvit kulmp inni og har snakket med flere som har mista og også tror at jeg har vært gravid så tror jeg på det. De to andre gangene jeg har vært gravid har det tatt lang tid før testen har blitt positiv.

 
En kan vel ikke se noe som ligner en morkake så tidlig....??
 
ORIGINAL: mammahege

ORIGINAL: Mari H

ORIGINAL: mammahege

Skjønte ikke dette helt. Har du hatt positiv test?? At det kom en klump trenger ikke å bety SA...




Tok test forrige torsdag, negativ, men hadde symptomer. Hadde klumpen vært kun blod hadde jeg ikke brydd meg om det, men når det ligna på en bitteliten morkake med en hvit kulmp inni og har snakket med flere som har mista og også tror at jeg har vært gravid så tror jeg på det. De to andre gangene jeg har vært gravid har det tatt lang tid før testen har blitt positiv.


En kan vel ikke se noe som ligner en morkake så tidlig....??

 
SELVFØLGELIG IKKE! Men det er det jeg kunne sammenligne det med!
 
ORIGINAL: lykkelig..

jo en kan faktisk se det så tidlig....
har selv sett det i uke 6.......
kjempe synd å høre at du har mistet..

 
Takk vennen[:)]
 
Men etter å ha snakket med legen, så kan jeg ha vært lenger på vei....
Trist å ikke vite.....[8|]
 
ORIGINAL: CogJ

kjempe trist at du har mistet, men tenk, fosteret var nok ikke levedyktig.. litt bra at kroppen rydder opp sånn.. syns jeg da[:)] ikke mist mot, prøv igjen[:)]

 
tenker det jeg å. Va jo ikke meningen å bli gravid nå heller, nettopp blitt slutt så...
Prøve å glemme det[8|]
 
Back
Topp