Jeg var sååå flink tidlig i svangerskapet og la meg tidlig når jeg var trøtt,selv om klokka bare var 21.30. Og la meg sjeldent seinere enn kl.22.30-23. Har vært skikkelig dårlig på det før også. Blir trøtt sånn 21.30-22 tiden,men gidder ikke legge meg helt enda. Og så plutselig går det over og så er jeg ikke trøtt før 23.30 tidligst..
Nå den siste tiden har jeg lagt meg 23.30 og seinere hver kveld.
Nå må jeg seriøst skjerpe meg!
Ikke at det blir bedre av å henge her da,men jeg kan jo ikke la vær,dere er jo så hyggelige å skrive med
I morgen skal jeg prøve å komme meg en tur til byen med junior. Ta en tur på kafé og kose oss,og kjøpe noen ting som jeg har tenkt på,men ikke orka å dra ut for å kjøpe.
På ettermiddag/kvelden får vi besøk av et vennepar som skal spise middag hos oss. Regner med de blir litt utover kvelden,men ikke så alt for seint. Så da kanskje det er et lite håp om at jeg ikke titter innom her og blir værende til langt på natt
Nå den siste tiden har jeg lagt meg 23.30 og seinere hver kveld.
Nå må jeg seriøst skjerpe meg!
Ikke at det blir bedre av å henge her da,men jeg kan jo ikke la vær,dere er jo så hyggelige å skrive med
I morgen skal jeg prøve å komme meg en tur til byen med junior. Ta en tur på kafé og kose oss,og kjøpe noen ting som jeg har tenkt på,men ikke orka å dra ut for å kjøpe.
På ettermiddag/kvelden får vi besøk av et vennepar som skal spise middag hos oss. Regner med de blir litt utover kvelden,men ikke så alt for seint. Så da kanskje det er et lite håp om at jeg ikke titter innom her og blir værende til langt på natt