Har virkelig ingen aning :p

cpd

Betatt av forumet
På navn til lillegutt [:D] 

Finner ingen navn jeg virkelig faller for :P
Vil jo helst ikke ha et "allemansnavn," men kanskje en liten vri.. Hmm.. Og det er ikke lett, er så mye rart ute nå:P
Vil egentlig ikke ha noe typisk norsk, siden lillemann blir en fin blandingsgutt[:)]
Har prøvd å plukke med meg noen når det har dukket opp noe interessant, noen er jo mer vanlig enn andre..

Hva er deres favoritter blandt disse, eller har dere andre forslag?

-Leonel
-Aaron
-Leander
-Natanael
-Olivier
-Mads Olai (Liker det godt da Olai er etter farfar[:)] ) 
-Nikolai
-Matheo
-Adrien
-Ailo
-Mika(il)
-Leandro
-Olander
-Oleander

Tar gjerne i mot andre forslag da jeg føler mange av disse er litt "brukt opp!" [:D]

ORIGINAL: cpd

-Leonel
-Aaron
-Leander
-Natanael
-Olivier
-Nikolai
-Matheo
-Adrien
-Ailo
-Mika(il)
-Leandro
-Olander
-Oleander

Føler meg inhabil i forhold til å svare her... [8D]
Har brukt to av dine navn på min sønn, bruker selv et tredje av de som kallenavn i tillegg til at utenlandske venner bruker et fjerde som kallenavn på ham [8D] [8D] hehe [:D]

Men har hevet ut mine favoritter.. De som vi har brukt på sønnen vår + kallenavn også blant annet [;)]

Forøvrig har mine to nevøer også navn som står på lista... Super-inhabil med andre ord kanskje? [8D] [:D]

-Leonel
-Aaron
-Leander
-Natanael
-Olivier
-Mads Olai (Liker det godt da Olai er etter farfar )
-Nikolai
-Matheo
-Adrien
-Ailo
-Mika(il)
-Leandro
-Olander
-Oleander

Hva med å bruke bare Olai? Kjempefint navn, og koselig med oppkalling[;)] Uten tvil min favoritt[:D]

ORIGINAL: Jane2

Hva med å bruke bare Olai? Kjempefint navn, og koselig med oppkalling[;)] Uten tvil min favoritt[:D]

Enig![:)] Mange fine navn du har på lista di!

Nikolai.

På navn til lillegutt [:D] 

Finner ingen navn jeg virkelig faller for :P
Vil jo helst ikke ha et "allemansnavn," men kanskje en liten vri.. Hmm.. Og det er ikke lett, er så mye rart ute nå:P
Vil egentlig ikke ha noe typisk norsk, siden lillemann blir en fin blandingsgutt[:)]
Har prøvd å plukke med meg noen når det har dukket opp noe interessant, noen er jo mer vanlig enn andre..

-Leonel
-Aaron
-Leander
-Natanael
-Olivier
-Nikolai
-Matheo
-Adrien
-Ailo
-Mika(il)
-Leandro
-Olander
-Oleander

Tar gjerne i mot andre forslag da jeg føler mange av disse er litt "brukt opp!" [:D]

Må jo si Nikolay da jeg har det på min gutt. men har også sansen for Mads Olai. Kan ikke være mange som heter det nå før tia.

-Leonel
-Aaron
-Leander
-Natanael
-Olivier
-Nikolai
-Matheo men liker Matheus/Mateus bedre
-Adrien
-Ailo
-Mika(il) - det var veldig fint
-Leandro
-Olander
-Oleander

Oliver[:D]

Mio
Max
Leo

Back
Topp