Har vi alle rundet 12 uker nå?

Flangre

Elsker forumet
Ja,har vi endelig kommet dit nå? Eller er det noen som fortsatt har en dag eller to igjen?

Skulle vel tro at de fleste snart har rundet 12 uker nå? Mulig noen har noen få dager igjen. Jeg begynte å tenke på at det bare er 5 uker igjen til halvgått svangerskap allerede! Tida flyr jo egentlig! :-)

Oi, ja det er sant! Syns de siste ukene har flydd avsted :-) Begynner vel å nærme seg ul for de med tidlig termin også?!

JEPP:)15+2 her:)

Jeg har termin 30 juni og er 12+1 i dag ;) Så ja, da vil jeg mene at alle med termin i juni er ferdig med første trimester ;)

Synes tiden går fort fremover jeg nå. Jeg skal på ord. ul den 10 januar og føler virkelig ikke det er lenge til :)

13+1 i dag:-) Og nå går ukene fort:-)

Er mellom 13+1 og 13+4 iflge ul ved10uker.. nmår jeg kjente etter livmoren idag syns jeg den er litt vell høyt oppe. Typ rett under navelen. Da jeg var på kontroll for 4 dager siden var deb mellom skambenet oh navelen. Kan det stemme?

14+3 i dag :D

Tiden går kjempe fort denne gangen.. jeg har termin ifølge ul 30.juni (eller 1.juli) han var litt usikker så jeg er 12+4 ifølge 30 juni i dag :D Men fikk også beskjed om å følge mens termin til ord.ul så da er jeg 13+2.. rart man blir forvirret eller? 

Back
Topp