Har vert på UL i dag :-)

_Ella

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
cca270819d3b0569a23249a5c6af7ef9
6381b2808fea1c6a3374c63d35c02947

Var på UL i dag, med jordmor på kvinneklinikk.Såg en sprell levende baby som hadde det veldig fint <3 Fekk veldig fine bilder :-D Mensterminen samsvarer med det ho kom fram til. Så er fremdeles 14+1 :-) Men er ikkje heilt berolige sjølv om babyen har det fint. Eg har en del kynnere og livmortappen er blitt mjuk og komt veldig langt ned. Er ingen livmortafser, men pga utflod og lukt har eg brukt melkesyrebakteriervagitora. Og da blir en jo godt kjent opp i der. Heilt til no har livmortappen vert hard og langt oppe, har ikkje kjent tuppen av den. Men i går var den langt nede blaut og stor. Hadde problem med å få inn tabletten. Så no fekk eg beskjed om ingen sex ta det med ro. Og så ville dei ha meg inn på sjekk på sentral Sjukehuset på fredag. Men ho var tydelig på at om det virkelig var sånn at eg var modna allerede så var det ingenting å gjere siden det var så tidlig :-( men at vi måtte berre tenke at det skulle gå bra, siden det ikkje var noke i vegen med babyen. Det gjekk som oftast bra når alt sto bra til med babyen.

Krysser fingrene for at det går bra - og bildene var jo kjempefine :)

Ååå.. Nydelige bilder da! Håper inderlig at alt går bra! Er jo et veldig godt tegn at alt stod bra til med babyen :Heartpink

Krysser fingrene for dere!! :)

Så fine bilder:) håper alt går bra!

Back
Topp