har vert og handla

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
bleier i dag.

Kjøpte 4 pakker med newborn (pampers) og betalte bare 1 kr. så det stemmer det :)

Så kjekt [:)]

dumt man sikkert ikke får brukt dem da, babyen vokser jo fort, og bleiene er 2-4 kg [:o]

de jeg kjøpte var fra 2- 5 kg. så får jo brukt de en liten stund , men ikke for lenge

ah ok [:D] kanskje jeg må ta meg en tur jeg og [:D]

hvordan ordner du med sånn bleieavtale? går du til kassa først og får kort eller noe sånt, også handler du bleiene, eller tar du med 4 pakker til kassa og sier hva?

ORIGINAL: Melliott

hvordan ordner du med sånn bleieavtale? går du til kassa først og får kort eller noe sånt, også handler du bleiene, eller tar du med 4 pakker til kassa og sier hva?

HUsker ikke hvor mange bleier det er i de pakkene jeg, men er ikke de newborn-pakkene ganske små da? Mener å huske at det gikk med en god del bleier de første månedene. Var sikkert 5-6-7 bæsjebleier, i tillegg til rene tissebleier. Men hvor mye koster nr. 2 -bleiene da? Kan jo kjøpe 3 pakker med de minste bleiene, og en pakke med de som er et hakk større? Blir jo litt mer enn 1 kr da, men sparer jo en del likevel, vil jeg tro?

va d på rimi du kjøpte? tenkte turen i mårå å kjøba [8D]

ORIGINAL: Melliott

jeg gikk først i kassen og spurte om bleie avtalen gjaldt alle pampersbleiene. når hun i kassen da sa ja så gikk jeg og fant 4 pk bleier og resten av det jeg skulle handle. Gikk til kassen og sa "jeg har 4 pakker" og leverte bonus kortet. når han i kassen da slo inn 4 pk kom det opp 80 kr, så scanna han bonus kortet og det kom opp -79 kr rabatt.

ORIGINAL: pianøtt

va d på rimi du kjøpte? tenkte turen i mårå å kjøba [8D]

jepp var på rimi :)

gudd! :D då ska eg få gang på d i mårå hehe greit å ha d ligganes [:D]

Jeg var på Rimi i dag, men der hadde de bare den newborn nr 2. De hadde i tillegg fjernet prisen, så jeg aner ikke hva de kostet. Men de pakkene dere kjøper, er det store pakker? De var liksom ikke små pakker, det var sånne lange store. Er det 4 sånne som koster 1 kr?

http://pampers.no/no_NO/products.php

her står str.. hva er forskjell i prisen på newborn og mini da?

ORIGINAL: Nettiletti

Men hvor får man det bonus kortet?

Det ligger ved kassen i butikken :)
Bare spør etter det så får du det :)

Back
Topp