har vert hos kiropraktor

Mrs b

Forumet er livet
VIP
å hun fant to "blokkreinger"på skatten min[:(]en i nakken og en nede ved bekkenet.vi skal gå et par ganger til,å jeg håper det hjelper...spesielt siden det var i bekkenet..det kan vist påvikre mage/tarm å kansje det er derfor hun kaver/presser slik*håpe håpe håpe*

fikk beskjed om at hun enten kan sove lenge eller bli urolig/sint etter en behandlig.å vi fikk litt skriking i kveld da[8|]men hun slokna som et lys,overtrøtt kl 22.

er veldig spendt på om det kan hjelpe[8|]

*krysser fingrene for dere*
Amalie trrengte bare 2 behandlinger... Så var alt bra. Stor forskjell!

Skulle vært obligatorisk ved utreisedagen fra sykehuset, at en kiropraktor har tatt en titt.

Kirop. her i bygda prøver å få til ett sammarbeid med HS på 6-ukers kontrollen.

huff, stakkars liten
Håper det blir bra med behandling nå da...

ORIGINAL: gira

huff, stakkars liten
Håper det blir bra med behandling nå da...

Signerer denne. Krysser fingrene for henne.

ORIGINAL: carina82

*krysser fingrene for dere*
Amalie trrengte bare 2 behandlinger... Så var alt bra. Stor forskjell!

Skulle vært obligatorisk ved utreisedagen fra sykehuset, at en kiropraktor har tatt en titt.

Kirop. her i bygda prøver å få til ett sammarbeid med HS på 6-ukers kontrollen.

det hadde vert en god ide.det er ikke mye som skal til før di får seg en knekk sa kirop.dama.selv om jeg hadde en normal fødsel.hadde en del pressrier før hu endelig kom ut ect.

Stakkars lillegullet..

Stusser fælt over dette med låsninger.
Hvordan i alle dage gikk det med de babyene før i tiden som ikke fikk behandling for dette.. Gikk det over av seg selv eller hva???

I morgen er det Benjamin sin tur, og gjett om jeg er spent!
Følte meg truffet når Carina beskrev hvordan hennes nurk lå og stanga i bekkenet og ville ut før det ble klart. Sånn var det med Benjamin også.. Hadde skrubbsår og veldig hoven skalle i mange dager etterpå.
Og det med pressing uten å få til så mye er det slik som hos deg Stardust. Har måtte hjulpet til med avføringen nesten hele tiden. Bare masser av sviskesaft har gjort at han selv får det til...

Er ofte slik.. Men bare vent, snart er det harmoni hos dere også. Jeg trodde det ikke skulle bli her, men det er allerede mye bedre. Håper bare kiropraktoren gjør det enda bedre og ikke verre...[8|]

Noen som kan fortelle meg hvor mye dere betaler hos kiropraktoren?

ORIGINAL: Irene30
Noen som kan fortelle meg hvor mye dere betaler hos kiropraktoren?

heia!
Her i gården fikset kiropraktoren låsningen i ryggsöylen, men hun gråter en del allikevel. Etter behamdling nr 2 var det faktisk verre!! ...men nå etter nr.3 (den siste) er hun litt roligere, men allikevel litt plaget.
Vi betalte 250 på förste kosnultasjonstime, og 230 på de to andre.

Huff da... hvordan kan man vite at det blir bra da?

ja, si det.... men ryggsöylen er fikset. ..men han sa hun fremdeles var stiv i nakken.

ORIGINAL: Irene30

Stakkars lillegullet..

Stusser fælt over dette med låsninger.
Hvordan i alle dage gikk det med de babyene før i tiden som ikke fikk behandling for dette.. Gikk det over av seg selv eller hva???

I morgen er det Benjamin sin tur, og gjett om jeg er spent!
Følte meg truffet når Carina beskrev hvordan hennes nurk lå og stanga i bekkenet og ville ut før det ble klart. Sånn var det med Benjamin også.. Hadde skrubbsår og veldig hoven skalle i mange dager etterpå.
Og det med pressing uten å få til så mye er det slik som hos deg Stardust. Har måtte hjulpet til med avføringen nesten hele tiden. Bare masser av sviskesaft har gjort at han selv får det til...

om det hjelper vet jeg ikke håper det.føler jeg må gjøre noe...blir så fortvila av å se henne slikt[:(]før i tiden hadde di ikke kiropraktorer å di vet heller ikke grunnen til kolikk eller hvorfor barn gråter en del den første tiden.så da vet man heller ikke hva som er galt.[8|]

jeg betalte 400 første gang og skal betale 280 pr time nå.[:@]

lykke til i morgen irene.

mayajenta:stakkars dere det må være helt forferdelig med uendelig skriking...håper det ordner seg for dere.

Jeg blir enda mer fortvila når je leser om alle dere sine barn det har hjulpet på med kiropraktor,misforstå meg rtiktig.....he he he,..,.. men lurer på om hun kiropraktoren jeg går til ikke er like flink!For jeg skal ha 5 behandling nå,og her er det ingen bedring,helst andre veien"""Hvoredan foregår deres kiropraktor timer????hvca gjør de og hvordan?Sofie blir lagt på en benk oppe sånn stellegrier, så sitter kiropraktoren på siden av henne og kjenner forsiktig på rygg og nakke med klerne på.Hvordan er deres?

ORIGINAL: Nina22

Jeg blir enda mer fortvila når je leser om alle dere sine barn det har hjulpet på med kiropraktor,misforstå meg rtiktig.....he he he,..,.. men lurer på om hun kiropraktoren jeg går til ikke er like flink!For jeg skal ha 5 behandling nå,og her er det ingen bedring,helst andre veien"""Hvoredan foregår deres kiropraktor timer????hvca gjør de og hvordan?Sofie blir lagt på en benk oppe sånn stellegrier, så sitter kiropraktoren på siden av henne og kjenner forsiktig på rygg og nakke med klerne på.Hvordan er deres?

Da vi var hos kiropraktor åpnet han bodyen og trakk den opp, og Ben lå på magen. Han presset hardt på to punkter på ryggmargen som han fant ut var skjeve eller satt fast eller noe.

samme her..men hun presset på di punktene hun fant også da.men ellers likt[:)]

Hun kiropraktoren jeg går til sa det ikke var alle barn som hadde utbytte av behandlingen. Dersom det ikke var merkbar endring etter 5 ganger kunne hun ikke hjelpe oss. Neste uke skal vi til 3. behandling. Er spent på om det har noe å si at hun har vært på ferie og derfor ikke vært hos henne på 2 uker. Så skal jo vi på ferie etter på i 17 dager... kjenner jeg er spent til neste time. [:)]

Hvoredan foregår deres kiropraktor timer????hvca gjør de og hvordan?Sofie blir lagt på en benk oppe sånn stellegrier, så sitter kiropraktoren på siden av henne og kjenner forsiktig på rygg og nakke med klerne på.Hvordan er deres?

Vi hadde 3 behandlinger, og kiropraktoren sa vi skulle merke bedring etter 2. behandling. Emma lå på en håndduk forran han, og så vrei han kroppen hennes mens han hold i beina. Hode og nakke låg på benken. Etter dette trykket han på noen punkter bak i nakken mens hun låg på ryggen. Etter dette snudde han henne på magen og ristet lös. Han hold henne da rundt hoftene med tomlene på korsryggen. ...hörer kanskje brutalt ut, men det var det ikke. Behandlingen tok iallefall ikke mer enn 5 minutter, kanskje mindre.

Ang kiropraktor så er det viktig å dra til en som har erfaring med behandling av så små barn fra för av!

Her betalte vi 300 første gang så 280 kr for hver behandling etter den første.

Back
Topp