Har vennene dine barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, mange har og mange ikke, men de fleste har kommer nå det siste året :)

Nei, jeg er førstemann :) Men ikke så veldig rart, i og med at vi "bare" er 22 år gamle!

Ca halvparten av dem har barn :)

Nesten eneste med barn her. Jeg mistet kontakten med mesteparten av vennene mine da jeg ble mor til førstemann. Har vært på flyttefot i ettertid, og har ikke lagd meg så stort nettverk enda. Men noen venner med barn har jeg nå.

Både ja og nei, men nå er omgangskretsen min variert i alder fra folk som er i begynnelsen av 20 åra, til folk som er gamle nok til å være mine foreldre.......
Vi har jo en sønn på 15 år fra før, så noen av våre venner har jo barn på hans alder og eldre også ;)

To av tre venninner har barn. Så jeg er hverken først eller sist. :)

Ingen, men plutselig går vi nå alle gravide samtidig:D de med nr1 og jeg med nr4!
Var først i flokken da jeg var 22. Nå er gjengen mellom 30 og 32 år.

Både og! Men må også si at etter vi fikk barn har vi fått flere nye venner med barn, og henger mindre med de som ikke har barn. Eller de henger mindre med oss kanskje?? :p

Ingen av mine venninner har barn. Er mye med søstrene til min mann og alle de har barn da, men savner å ha gode venninner med barn på alder med min/e.

Nesten alle mine venninner har barn, de fleste har 2 eller mer ;)

Da jeg/vi har en ganske stor omgangskrets, er det både og. Vi er faktisk de eneste i gata vi bor i som ikke har barn enda :)

Back
Topp