har vært på

~eXita~

Glad i forumet
Legevakta no eg!

Har vest nok kraftig halsbetennelse og må se ann om eg har kjyssesyka! [X(][:(]

Får alle som har hals betennelse beskjed om det?

Håp indelig at det ''bare'' er halsbetennelse...

Har bærre søve så og si i de to siste dagan så e litt av grunn tell at eg ha vørre lite på bv!

nei alle får itje beskjed om det... huff håp du itje ahr det.. før da spøk det førr ferieturen din.,.

huff og huff, hørtes ikke bra ut nei.. får krysse fingrene for "bare" halsbetennelse ...
god bedring!!!!!

ORIGINAL: hetta

huff og huff, hørtes ikke bra ut nei.. får krysse fingrene for "bare" halsbetennelse ...
god bedring!!!!!

[:)]

Takk takk [X(] Dere er så snille og omtenksomme!

Er så redd får å smitte ungene mine! [:'(] i allefall om det er kjyssesyke![:(]

*hint*
Tar i mot all trøst jeg [8|][:D]

Både jeg og sambo har hatt kyssesyken. Vi hadde bestilt oss tur til Malta uten reiseforsikring for vi skulle dra uansett hva!
Vi ble rådet til ikke å dra, men vi ville ikke kaste 15 000 ut vinduet! Vi hadde en fin tur! [:)]
Jeg fikk leverbetennelse, men ble fort frisk. Sambo er syk enda, og dette er 2 år siden.
Han har vondt i magen og leververdiene stiger enda!
Så jeg håper virkelig du slipper kyssesyken!

Men halsbetennelse er heller ikke godt! Håper du blir frisk snart!
God bedring og hold deg varm og få nok hvile! [:)]

god bedring!!!!!

ORIGINAL: ~eXita~

*hint*

Jeg kan trøste deg stort jeg.... For dersom du smitter ungene dine med kyssesyken er ikke det så gale.... Vi voksne blir fort veldig syke... Men di små derimot, får det oftest kun som en lett forkjølelese. 90 prosent av befolkningen har hatt kyssesyken, di fleste uten at di vet om det... Så om gulla dine skulle blir smittet blir de nok ikke så syke....

ORIGINAL: Gussi

*hint*

Jeg kan trøste deg stort jeg.... For dersom du smitter ungene dine med kyssesyken er ikke det så gale.... Vi voksne blir fort veldig syke... Men di små derimot, får det oftest kun som en lett forkjølelese. 90 prosent av befolkningen har hatt kyssesyken, di fleste uten at di vet om det... Så om gulla dine skulle blir smittet blir de nok ikke så syke....

Det hørtes jo kjempebra ut da! [:D]  

De var syke for en uke siden, og hadde feber oppi 39. sabine i 5 dager og sebastian  3 daga. Kanskje de som har smittet meg.... de hadde feber, men utenom det virket de ikke syke.

ORIGINAL: åsså jeg da!

huff så kjedelig da!!!!

sender deg en stoooooooooooooooooooooooooooor klem og trøstetrøstetrøstekos!!!

*kooooooooooooos*  takk[X(][:D]

Får håpe det ikke er det da. Og i så fall er det jo bra hvis gullungene dine allerede har hatt det. Kan jo veldig godt tenkes.
God bedring!

ORIGINAL: Gussi

*hint*

Det hørtes jo kjempebra ut da! [:D]  

De var syke for en uke siden, og hadde feber oppi 39. sabine i 5 dager og sebastian  3 daga. Kanskje de som har smittet meg.... de hadde feber, men utenom det virket de ikke syke.

Men det trenger jo absolutt ikke være kyssesyken.... Når en får halsbetendelse ( hovne mandler med kvitt belegg, og feber) tar legene en prøve på om en har Streptokokk A infeksjon. Den skal behandles med antibiotika. Dersom det ikke er en slik infeksjon er det i 90 % av tilfellene et virus.
Mononukleose (kyssesyken) er et virus som gir halsbetennelse, men det finnes også mange andre slike virus....

Satser på at dere snart blir bedre!!!!!!!!!!!!! 

god bedring!!!!!

Tusen takk alle snille jenter... [:D] dere er så gode!

Føler meg ikke såå mye bedre enda.. er enda vondt å svelge og har fremdeles høg feber og knasker paracet! Trodde det var begynt å gå over, men nå fryser jeg som en hund og har 39 i feber! så eg må vel inta to paracet igjen snart, for så og svette som en gris!

(er litt lei nå) [&o][X(][8D] Herregu som jeg syter da! [:D]
Er ikke vant med dette. bruker bare å være små snufsen i to dager to ganger i året!

Back
Topp