Har vært på ul....

Brud2013

Gift med forumet
...og alt stod bra til med den lille....

Men morkaka er for langt ned, ( vet ikke hva som menes med det jeg, så hvis noen vet. Kan dere si det til meg????)
så jeg fikk ny ultralyd i uke 31 for å se om den har gått opp...

Hun sa den pleide det.

Hei, heldig som har vært på UL da!! Er bare to dager igjen her, men det går så saaaakte [;)]

Hvis morkaka ligger for langt nede kan den hindre babyen å komme ut under fødsel. Derfor de vil sjekke igjen og se om den flytter på seg (noe den ofte vil gjøre fordi nedre del av livmoren vil vokse (tror det er pga det))..for å se om de trenger å gjøre keisersnitt eller ikke.

Leste om dette her for noen dager siden..men finner det ikke igjen nå. Hvis jeg skulle ta feil må noen gjerne rette på meg [:)]

Nei, ingenting du skal bekymre deg for. Venninna mi hadde det samme "problemet", men der flyttet morkaka på seg.

Går nok helt fint skal du se! [:)]

Takk skal du ha!!!!

Da får jeg jo en ny ultralyd da jo!!!!!!!

JIPPI[:D]

Tusen takk for svar.
Du snill!!!![:D]

Hihi..glad for å kunne bidra med noe..føler meg så blank på så mye [;)]

Som regel flytter den seg oppover etterhvert som livmoren vokser. Dette kommer til å ordne seg vet du[;)]. Gled deg til en ekstra ul[:D].

Heldig dere som har vært på ul - må være bra godt å vite at alt står bare bra til, og det er sikkert kjempefint å se den lille[:)]

Jeg skal også på ny UL - i uke 32 - for å se hvordan morkaka ligger. Er i hvert fall ikke stresset for det, iom at som flere har sagt så er det vanlige at den flytter seg oppover. Fint at de følger opp, synes jeg - for ikke å snakke om at det er gøy å få ekstra UL [:D]

ORIGINAL: lattermild

Jeg skal også på ny UL - i uke 32 - for å se hvordan morkaka ligger. Er i hvert fall ikke stresset for det, iom at som flere har sagt så er det vanlige at den flytter seg oppover. Fint at de følger opp, synes jeg - for ikke å snakke om at det er gøy å få ekstra UL [:D]

Er ikke bekymra lenger jeg heller...
Men viste ikke hva det betyde...
Men nå gleder jeg meg bare til en ekstra ultralyd...

Fikk faktisk hele 5 bilder i dag også...
Var ikke så fotogen den lille her så derfor kjørte hun ut mange bilder til oss!!!!

ORIGINAL: chantonet

har vert på ul i dag eg også. det var så gøy. de hadde akkurat fått ny 3d maskin som jeg fikk vere prøvekanin på. holdt på kjempelenge og fikk se kjempemasse. hurra!

Ligge ut bilder da!!!!! er nyskjerring her[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp