Har vært på ul

mille.

Gift med forumet
i går var jeg på innvendig ul.

Der fikk jeg se en liten knott på 1,1cm, og et lite hjerte som slo. [:D]
Ble så glad jeg hadde lyst å grine.
Legen kunne heller ikke se noe blod rundt -som var et godt tegn!
MEN det betydde jo ikke at jeg var safe nå. Det var bare mindre sjanse for å miste.

Forrige gang stoppet jo hjertet i uke 8, (4 uker før det ble oppdaget) så jeg vet hva som kan skje så jeg er litt
"forberedt"?!?

Men det var godt å se den lille og har også bestilt time til ul 28 aug. da er jeg over tolv uker. -bare for å være sikker!!

[:D][:D][:D]

GRATULERER! Så godt å høre, helt fantastisk å se det lille frøet og et hjerte som slår? Jeg fikk se akkurat samme sak i forrige uke.
Sant som du sier at faren ikke er over enda, men vi må prøve å glede oss for det som er nå. (men ikke lett, spes når en har erfaringer som tilsier andre ting[:)])
Kos deg, og ha en strålende dag!

Å så kjekt!!! jeg også vil se et hjerte banke [:D] Men får smøre meg meg tolmodighet tenker jeg.
Flott at det så bra ut der inne! Satser på det holder seg bra til mars [:D]

Så bra mille.! Kan tenke meg at det var et skikkelig flott syn. [:)] Håper tiden suuuser fram til vi er i uke 12. Tror jeg må koste på meg en ul da jeg også. [;)]

Godt å høre at alt stod bra til[:)] Masse lykke til i tiden fremover[:)]

så flott! [:D][:D] får litt tårer i øynene! (blitt skikkelig grine-jente![:)]) det betyr mye for videre glede å se det lille hjerte banke! [:D] skal på ul i morgen og håper å få se det samme som deg! [:D] 

kjempebra at alt var bra foreløpig, flott at du får ul igjen i uke 12 også[:)]  Lykke til fremover!

Så kjekt, det må ha vært en herlig opplevelse å se på det lille knøttet[:D]

Back
Topp