Har vært på UL

Mamman til Carina

Glad i forumet
Og alt er bra og er slik det skal være fikk ny termin 16 Desember så jeg er 17+3 og ikke 18+2  og magefølelsen min stemmte det blir en liten prinsesse sa hun skal spørre ved neste ul 23 august også

Er så glad i dag er helt i skyene hehehe[:D]

ja jeg er under ekstra oppfølging pga at vi mista i uke 25 i fjor. så det blir hyppige ul kontroller også

Grattis med prinsessa [:D] Morro med ei lita tulle, vi var selv på UL idag og hos oss er det en liten prins...men vi syns det var veldig stas da siden vi har Linea så nå får vi en av hver[:)]

Åhhh.. Gratulera me prinsessa!!! [:D]

Gratulerer med ei prinsesse. [:)]

kor bra at alt er bra med babyen!no glede æ mæ enda mer t d e min tur å dra på ul..

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Og alt er bra og er slik det skal være fikk ny termin 16 Desember så jeg er 17+3 og ikke 18+2  og magefølelsen min stemmte det blir en liten prinsesse sa hun skal spørre ved neste ul 23 august også

Er så glad i dag er helt i skyene hehehe[:D]

ja dere har masse å glede dere til. Gleder meg skikkelig til neste ul den 23 august.

Gratulerer med en liten prinsesse i magen [;)]

hei. vært på ul i dag jeg også. fikk ikke ny time men skal til lege på sykehuset, håper det ikke tar lang tid. er plutselig bar 16+3 jeg da og ikke 18+3. men alt var bra, nurket vinket, snudde seg rundt. stampet på urinblæra, så det var fullt kjør der inne. hehe. nye terminen er 25.12. klem
ORIGINAL: Er lykkelig gravid

ja jeg er under ekstra oppfølging pga at vi mista i uke 25 i fjor. så det blir hyppige ul kontroller også

Back
Topp