Har vært på shopping;-)

Hope

Hope
Nå er vi snart inne i vår 9 uke og i dag tydde jeg til shopping av nye bukser. Det strammer så vanvittig mye, føler meg veldig oppblåst om dagen, og jeg nekter å stramme inn magen bare for å ha jeansene mine på noen uker til..! Jeg tenkte kanskje jeg har lagt på meg mye allerede, men vekta viser det samme som før!
Kjæresten ble i allefall med meg, og fikk velge litt sammen med meg, han er så flink til sånn:) Mestparten var det faktisk han som fant til meg! Hærlig:) Så nå ligger jeg altså hjemme på sofaen god og mett etter en deilig middag, i ei bukse som ikke kjennes på kroppen:) Nå skal magen bare begynne å vokse, er superklar!:) Så det ble altså 2 "mammajeans" og 1 mammatøybukse! Det får holde for nå ;)

Noen andre som shopper litt ? Jeg har enda ikke shoppet noe til lille -, kanskje noen som har begynt der også ? ;)
 
Jeg måtte over på mammabukser allerede i uke 5, har vært veldig hoven og øm i magen siden da. Hadde to operasjoner i magen i desember i fjor, så det merkes nok veldig godt at ting tøyer litt på seg ;)
 
Ja det er bare å ha det behagelig tenker jeg:)
Gjesp. Trøtt, men skal holde ut litt til. For de som ikke har underholdningen klar for kvelden må dere se "klaus på kanten" - det starter kl 20.00! Vi syns det er såååå morsomt:) Han er bare hærlig!
 
Har noen manmabukser og thightser etter forrige svangerskap. Litt usikker på hvor de er, har flyttet siden sist eg var gravid! Begynte ikke å bruke mammabukser før i uke 25 sist tror eg! Da husker eg at eg slet med uniformbuksa på jobben! Spent på når magen melder sin ankomst denne gangen :)

Gøy med shopping ;)
 
Lånt bort alt, så skal forsøke vente litt til med å låne det tilbake... :)
 
Jeg må nok snart ty til noen andre bukser jeg også, er så utrolig oppblåst.. Alt strammer å sitter vondt.. Sist begynte jeg ikke med mammabukser før i uke 29 :p så spent på hvordan det blir denne gangen ja..
 
Tights <3 :p
Må vel dra frem de utslitte mammabuksene fra forrige gang snart... Men de er nok altfor store over magen ennå... Sååå.. Tights <3 :p
 
Uff ja.. Jeg tror det blir en del kjole på meg altså. Syns det ser så håpløst ut å finne fine mamma-bukser sånn litt lengre ut i svangerskapet - kan være jeg tar helt feil, har aldri leita ordnetlig heller så. Kjenner at buksene strammer, så bruker ikke å kneppe dem igjen lengre, har heller store gensere over - ikke så praktisk. Er nok på tide med litt shopping her og :b
 
jeg og har lånt vekk alle mine bukser til svigerinna mi... og nå er hu gravid igjen, så de blir nok liggende der ei lita stund til... satser på at jeg ikke trenger de heeelt enda, det går foreløpig greit med vanlige bukser :)
 
Uff ja.. Jeg tror det blir en del kjole på meg altså. Syns det ser så håpløst ut å finne fine mamma-bukser sånn litt lengre ut i svangerskapet - kan være jeg tar helt feil, har aldri leita ordnetlig heller så. Kjenner at buksene strammer, så bruker ikke å kneppe dem igjen lengre, har heller store gensere over - ikke så praktisk. Er nok på tide med litt shopping her og :b

Fant veldig lite mammabukser eg og.. Men så var eg i København å shoppa i forrige svangerskap, og der fant eg MYE fint :) brukte buksa lenge etter eg hadde født :p
 
Jeg merker ikke noe mage, og tror ikke den kommer hoppende enda, er bare så oppblåst, orker ikke kjenne det stramme. Har gått med knappen oppe - men føler meg ikke så komfertabel da heller;) Enda jeg har en genser over. Gleder meg såååååå til det blir sommer og sol å jeg kan slenge en kjole på meg! Har sett mange fine maksi kjoler nå:) Cant wait;)
 
Er skikkelig irriterende når buksa passer som bare det på morran, men midt på dagen begynner den å stramme så ille at jeg føler den straks skal sprenge... hehe... så i dag stikker e ned på butikken og kjøper meg joggebukser som jeg kan ha på meg i eksamensperioden nå.. ingen på skolen som vil reagere på joggebukser da ;) hehe.. gleder meg!!!
 
Back
Topp