Har vært på shopping i dag

Februar?

Forumet er livet
Tror dette var en av de siste shopping dagene jeg har før babyen kommer. Mangler nå bare babycall så den skal vi vente litt med.
Jeg har kjøpt laken vil vogna pluss tisselaken på senga til tuppa og senga til oss.
Og så har jeg kjøpt myggnetting med prinsessekroner. Det var kjempesøtt altså[:)] Nå tror jeg ikke det er så mye annet jeg trenger egentlig.
Kjøpte strømpebukser på anbefalinger fra dere[:)] pluss luer og klorevotter.
Det eneste jeg trenger nå er en ordentlig bag til meg selv for å ha på sykehuset[:)]

Hvor kjøpte du myggnetting?:) Jeg skulle hatt myggnetting for å ha foran vinduet på soverommet jeg...

Sånn myggnetting får man kjøpt på Obs! Bygg.
Jeg har kjøpt sånn myggnetting som de har på www.barnevognskilt.no. Kjøpte det på Bebito i Trondheim.

Hvor kjøpte du tisselaken?[:)]

Jeg kjøpte det på Princess. De hadde forsydd for sprinkelseng til 199,- og så kjøpte jeg til senga oss (men bare på min side da) til 169,- meteren. Kan jo være greit å begynne  å ha på det.

Den myggnettinga er veldig søt! [;)]
Koselig med shopping, heldigvis vokser de så fort at det blir ikke slutt med det første heller. Hater å shoppe klær til meg selv, men til jenta har det vært kjempeartig å se og kjøpe litt. Litt stusselig når det går mot slutten, selv om jeg også er veldig glad for det [;)]

Nei, tisselakenet kjøpte jeg på Princess på Solsiden. Står vel litt lengre opp hva jeg betalte. Under 200 kroner ihvertfall. Helt greit, aner ikke hva jeg skulle ha betalt for det heller.

jeg var innom H&M å kjøpte strømpebukser også. Hvite for da kan man ha det til senere barn også, men det synes jeg var dyrt da. 70 kroner for 2 stykker. Enda så små de er.

Det er kjempeartig å gå å kjøpe klær synes jeg. Noen gang artig å kjøpe til meg, men artigst å kjøpe til barn ja[:)]

ORIGINAL: tuttrun

Ellers så selger de "vanlige" tisselaken på IKEA til 60 kr (70x120, hvis jeg ikke tar helt feil) [;)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Nei, tisselakenet kjøpte jeg på Princess på Solsiden. Står vel litt lengre opp hva jeg betalte. Under 200 kroner ihvertfall. Helt greit, aner ikke hva jeg skulle ha betalt for det heller.

jeg var innom H&M å kjøpte strømpebukser også. Hvite for da kan man ha det til senere barn også, men det synes jeg var dyrt da. 70 kroner for 2 stykker. Enda så små de er.

Det er kjempeartig å gå å kjøpe klær synes jeg. Noen gang artig å kjøpe til meg, men artigst å kjøpe til barn ja[:)]

Hehe, ja, vi posta om en annen [:D]
Jeg også syntes strømpebuksene var dyre. De koster jo like mye som jeg skulle kjøpt de til meg selv. Men jeg så strømpebukser som var dyrere til babyen også da, 70 kr for én og sånn...

ORIGINAL: tuttrun

de har også store på Kid (er 30-40% på alle varer nå) til 79 ,- som ikke er formsydd

Back
Topp