Har vært på kontroll!

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
...og legen fikk sf-målet å tilsvare uke 23[&:] dermed blir jeg veldig bekymret!!! dette kan jo indikere for mye forstervann, og da kan misstanken om liten magesekk tyde på øsofagatresi hos babyen!!!! Plutselig ble ventetiden til ny kontroll i mai uendelig lang!!!
Er det virkelig slik av vi får et sykt barn igjen!?![:(]

Uff, men hva betyr det egentlig?

Jeg hadde mye fostervann sist. Men jeg hadde normale SF mål.

Det ble oppdaget på UL, men fikk ikke beskjed om det før etter fødsel. Så har aldri trodd det var noe farlig med å ha for mye fostervann.

Lykke til, kan dere ikke prøve å pushe frem timen til UL?? Blir lenge å vente for dere. Skjønner utrolig godt at det er fortvilende.

ORIGINAL: *gleder oss*

Hoff... vet ikke hva jeg skal si.. Gir deg en klem  

signerer denne

Trenger ikke være farlig da...du er jo flergangs, så kan jo ha litt å si...
Og jeg har og mye fostervann, og har aldri fått beskjed om at det er farlig...

Hvor mange cm er ditt SF mål da?

Trenger. Jo ikke å bety at noe er galt for det!! X fingre og tær for at alt er ok!!

ORIGINAL: ~Vimsa~

[:(][:(] blir så trist når jeg leser sånn. håper de tar orgentlig vare på deg og kan gi deg ul for å få bekreftet eller avkreftet dette her... er så vondt å ikke vite[&o]

[:(]

Huff krysser fingrene for at alt er bra...hva var symf.målet da? jeg ligger litt over den grønne biten på det målet,var 24 cm i dag,har mye vann i kroppen da,men har aldri fått noen indikasjon på d kan være noe feil da...[8|]

min lege vil ikke måle før i uke 24 fordi de ofte har målt og gjort jenter bekymret uten grunn hun (for høyt grunnet fett og vann).
er ikke bare det som har skjedd hos deg da?
jeg håper virkelig at alt er fint og at dere skal slippe å vente i uvissheten!

stor styrkeklem til deg [:)]

Legen min gjorde et skikkelig sleive-mål når jeg var gravid sist... Det stemmte ikke i hele tatt.. Krysser fingrene for at det var det din lege gjorde også...

Sender over mange gode tanker, og krysser absolutt alt jeg har for dere!
*klem*

Jeg krysser alt jeg har og tenker på dere - dette går bra [:)]

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

Sender over mange gode tanker, og krysser absolutt alt jeg har for dere!
*klem*

Håper dere får positivt svar ved neste UL.

Back
Topp