Har vært på kontroll i dag :-)

*Tåka*

Elsker forumet
Har vært på kontroll i dag. 156 nydelige hjerteslag i minuttet❤️ Ble sykemeldt i 14 dager til pga enda lavere blodtrykk og pga vekta bare går nedover. Dagens glade ble da å endelig få høre hjerteslagene til knøttet :-)

Så godt at hjertet slår! Da må du bare høre på legen, hvile mye, også går det nok bedre med deg også etterhvert. ;)

Så godt at hjertet slår! Da må du bare høre på legen, hvile mye, også går det nok bedre med deg også etterhvert. ;)

Ja, jeg var veldig lettet da han fant hjertelyden. Ting ble plutselig så virkelig :)
Satser på det :)

hun er ikke så god på svangerskap tydeligvis. viste lite om alt. mente det var umilig før man var uke 22-23 uten ul. men finner den selv med dopler og legen fant uke 12-13 med de andre :P

hun er ikke så god på svangerskap tydeligvis. viste lite om alt. mente det var umilig før man var uke 22-23 uten ul. men finner den selv med dopler og legen fant uke 12-13 med de andre :p

Haha, litt spesielt!! :p

Vært på kontroll idag jeg også :) fikk heller ikke høre på hjertelyden :/

masse god bedring!! Er det pgr av kvalmen?
Takk for det :Heartpink
Ja, er dessverre det. Heldigvis har kvalmen og oppkasten redusert seg litt og er på det verste formiddag og kveld, så det blir bedre :)

Så kjekt :) kor lavt blodtrykk hadde du siden du ble sykemeldt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt :) kor lavt blodtrykk hadde du siden du ble sykemeldt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært sykemeldt i 1 1/2 mnd pga Hyperemesis, så det ble videre sykemelding. Hadde 90/60, ned fra 100/60 som jeg hadde forrige gang. Det er ikke ekstremt lavt, men lavt nok når jeg er så dårlig som jeg er pga oppkast. Jeg hadde også gått ned 5 kg siden kontrollen for 1 1/2 mnd siden.

Sikkert godt å får høre hjerteslag!<3
God bedring til deg:)

Back
Topp