Har vært hos legen...

snart_mamma_til_to

Blir kjent med forumet
Hei jenter..

Får ikke vært så mye aktiv her inne siden jeg er så mye dårlig, og bruker all energi på prinsessa mi <3 Men har i dag vært hos legen igjen.. Har nå gått ned 12kg på 5 uker.. Har vært lagt inn en gang tidligere, men blir ikke bedre. Har for lite næring i kroppen og det gir negativt utslag på prøvene.. Men fikk 14 dager til å prøve å få i meg mer mat, hvis ikke blir jeg lagt inn igjen :( Dette svangerskapet skulle ikke være en dans på roser akkurat :(

Huff, stakkars deg Håper det snart snur for deg og at resten av svangerskapet blir bedre!

uff det høres utrolig slitsomt ut:( håper du klarer å få i deg litt mer næring så du slipper en ny innleggelse!

uff da:( høres ut som du også sliter med hyperemesis. Har det samme, er veldig slitsom:( sender deg en klem og god bedring

Klatremus Lillemann skrev:
Uffda! Håper det bedrer seg snart! God bedring! :)

Uff.... God bedring til deg!!!!

Klatremus Lillemann skrev:
Uffda! Håper det bedrer seg snart! God bedring! :)

Takk for det :) Godt man har et sted man kan klage å bli forstått! :) =P

Huff...Jeg har bare vært "vanlig" kvalm om man kan kalle det det..Og synes det var ille nok...Håper det går rette veien for deg snart!

huff!!!! Håper du får i dag mat og at formen stiger snart!!! :)

stakkers deg  Håper du kommer deg og at du klarer å få i deg det du og babyen trenger...

Usj, ikke bra.. stakkar.. Håper formen kan bli bedre, så du slipper inleggelse hvertfall, krysser fingrene for deg, masse lykke til :)

Åhhh, hørtes grusomt ut! God bedring... Får håpe det kommer seg snart. Mange gode råd der ute, men er vel lite som hjelper når det er så ille. Du får lytte til kroppen, og forsøke å gjøre det beste utav det.

Igjen: GOD BEDRING!

Tusen takk jenter <3 Håper det snur snart altså. Krysser fingrene for det :)

Back
Topp