har vært hos legen i dag.. oppd siste innl

Huff føler virkelig med deg. Du har vært i den dårlig periode nå, men det vil nok bli mye bedre etterhvert. Ta en dag om gangen så blir du den jenta du en gang var. [:)]

Sender deg en stor trøsteklem [:)]
 
Kjenne meg so godt igjen i alt de det skrive her inne.
Og godt å vite at eg ikkje er den einaste som slit i kvardagen.. [&o]
Går sjølv til psykolog og har gjort det sidan i sommar.. Har fått tilbud om "lykkepille", men takka nei da eg følte det va so flaut å måtte gå på noke sånn. Ville liksom ikkje at alle i verden skulle/skal vite at eg slit so mykje som eg gjer..
Men no er eg ikkje so sikker lenger.. Savnar å le, å kunne glede seg over ungane, å ha meir energi  osv.. Huff..[&o]
 
Kjenner meg virkelig igjen i det her.. var hos den gamle fastlegen og han bare sa, det er normalt.. [8|]
skal til en annen lege på mandag, så da skal jeg prøve å lufte meg ordentlig.. har en tendens til å glatte over ting..
 
.
 
Så bra du kom deg til legen.
Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Sliter selv med angst og deprisjoner å den daglige kampen med trass trollet mitt kan bli litt mye inni mellom så jeg gir mye etter , å dette har jo han lært seg fort.
Jeg har ikke noe problemer med å ha han hjemme i flere dager men vist jeg er sliten og trøtt etter jobb kommer angsten snikende innpå å når han begynner å skape seg da så får han som dere skriver , spise forann tven , litt kjeks for å holde seg i ro osv.
Jeg har også sobril , vær forsiktig med de. Jeg tar de kun når jeg kjenner kroppen har null ro og angsten begynner å utvikle seg skikkelig. Den roen du får ved de er skremmende god og enn blir fort avhengig av de.

Bare send pm med msn add vist du har lyst å prate [:)]
 
Back
Topp