Har vært flink

Hanna C

Gift med forumet
Nå har jeg akkurat laget masse middagsmåt til lillemann[:)] (Ja, det driver jeg med mitt på natta)

Flink du er!!! Har ikke laget så mye jeg, men skal bli skjerpings snart!![:)]

Produktiv du på natters tider...thihihi....flink du er da!!
Hvilke sorter lager du da? har laga av kalv og kylling, men må vell prøve noe annet etter at det er spist opp!

I går laget jeg med kyllingkjøttdeig, ris, gulerøtter, mais og litt eple. Og så har jeg i frysa 2 sorter til, med svinekjøtt. 1 med pasta og pastasaus, 1 med poteter og gulerøtter og polenta. Det meste går ned, om ikke alltid så mye.... [8D]

Så flink du er!![:)]
Når du lager pasta m/saus,-hva lager du sausen av?
Og bruker du noe krydder/urter for at det skal bli litt mer smak? (syns fort det blir så smakløst,-men det er vel bare vi som er vant til salt ol. kanskje..)
Har planer om å få laget opp et lite lager å ha i frysa, han er nemlig ikke så veldig gald i "kjøpemat". Kanskje jeg skal la meg inspirere av deg å få gjort det idag....

Jeg brukte faktisk vanlig pastasaus.. Toro sin spaghettisaus, tror jeg det var... Sikkert litt salt og slikt i, men pytt!!!! Bittelittegrann en gang av og til gjør ikke noe!!! Jeg er langt fra hysterisk.....

Jeg pleier å se bak på de ferdige middagsglassene, hva som er i dem... Får litt tips der, egentlig. Så ja, det hender jeg jukser og han får middag på glass.... [:)]

Ok, takk. Er enig med deg,- litt salt e.l. tror jeg ikke gjør noe innimellom. Som du sier man kan ikke bli helt hysterisk heller! De får jo smake av vår mat og den er jo gjerne tilsatt litt forskjellig... (hvertfall gjør han det her...)

Det var lurt å se bakpå glassa, takk for tipset![:)]

Kunne tenkt meg å hatt litt fløte i, han liker så godt Fløtestuet kalkun fra Nestlè. Men er litt skeptisk til å fryse fløte??? Men mor sier at vi fryser jo kaker.... Sant det!

Tror ikke det gjør noe å fryse fløte. Tenk på fløte is! Er jo bare å prøve... (fløtestuet kalkun er faktisk en av de få Anders kan klare å få ned...)

Nei,nå syns jeg dere skal slutte å være så flinke...[8|]
Uff,føler meg snart som dårlig mor her jeg - siden jeg ikke får tid til å lage sjøl...
Skjerp,skjerp,skjerp...

Veldig flink er du Hanna!!![;)]

ORIGINAL: Star83

Nei,nå syns jeg dere skal slutte å være så flinke...[8|]
Uff,føler meg snart som dårlig mor her jeg - siden jeg ikke får tid til å lage sjøl...
Skjerp,skjerp,skjerp...

Veldig flink er du Hanna!!![;)]

Sambo lager maten her så jeg føler meg som en god mor som kan delegere... [;)]

Back
Topp