Har utseende forandret seg noe?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
De sier jo at jentebabyer stjeler skjønnheten fra mor... Men vettu hva, jeg føler meg freshere enn noen gang jeg! Og jeg venter jente. Det samme følte jeg med de to andre jentene mine også ;)
Håret har brått blitt mye lettere å ha med å gjøre, hårveksten div steder har bremset kraftig opp, uren hud er nesten borte etc... Flere??

Akkurat de samme tingene har skjedd hos meg :-D pleier ikke ha mye kviser fra før, stort sett bare en gang i mnd, men huden generelt er mye bedre!

Vet ikke hva jeg får nå, men med jenta sist hadde jeg ikke særlig "problemer" med utseende. ;) Ikke nå heller.

Jeg venter og jente. Jeg har aldri følt meg fin på noen måte, hverken ansikt, hår eller kroppen generelt. Men nå føler jeg meg veldig bra :P Selv om håret er slitt og etterveksten virkelig vises er jeg så fornøyd med håret mitt. Jeg syns øynene mine gløder skikkelig, og smilet mitt er jo faktisk litt fint. Og jeg bryr meg virkelig ikke om strekkmerkene jeg har fått på magen og under puppene. Vet ikke om det er flere som føler det så sterkt som meg, men jeg føler meg iallefall veldig bra :)

Jeg venter og jente. Jeg har aldri følt meg fin på noen måte, hverken ansikt, hår eller kroppen generelt. Men nå føler jeg meg veldig bra :P Selv om håret er slitt og etterveksten virkelig vises er jeg så fornøyd med håret mitt. Jeg syns øynene mine gløder skikkelig, og smilet mitt er jo faktisk litt fint. Og jeg bryr meg virkelig ikke om strekkmerkene jeg har fått på magen og under puppene. Vet ikke om det er flere som føler det så sterkt som meg, men jeg føler meg iallefall veldig bra :)
Helt fantastisk :)

Virker som om jenten min suger til seg all skjønnheten hun kan :p har fått uren hud, og føler at hele meg er blitt blass og udefinert.

Merket det tidlig i svangerskapet, så roet det seg en stund. Men nå er håret helt "dødt" , enda så fluffy det pleier å være. Pleier å måtte rette det ut skal det holde seg pent, men nå henger det bare rett ned...

Det var slik jeg fikk mistanke om at det var en jente. Masse kviser. Utslett i ansiktet. Håret så aldri rent ut uansett om jeg nettopp hadde dusjet og var helt flatt.

Fin hud og fyldig hår! Men tørre hender og veldig tørr på munnen.. Ingen stjålet skjønnhet denne gangen, men forrige gang derimot.. Så ut som et troll :D Var en veldig søt jente som kom ut da ;)

Men nå syntes jeg ansiktet mitt begynner og bli litt puffy, og øynene ser sånn gråte-klare ut.. Mistenker at det bedårende fødeansiktet er i anmarsj..

Ikke merket noen forskjell med jentene og gutten. Fått noen kviser alle gangene, men nå er det bra igjen. Ser helt vanlig ut, kun magen som viser at jeg er gravid nå.

Back
Topp