Har testa: oppdat. 18.05

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
negativt både i går og i dag så ser dårlig ut dette[:o] Er på rugedag 13 i dag. Har testa med billigtest og cb +/- begge dagar. Sparar min cb digitale til tirsdag og tek ein siste test då... No kjem tankane igjen: vert eg nokonsinne gravid og får bæra fram mitt eige barn??? Tenkjer på å setja oss i adopsjonskø no og sannsynligvis ta eit siste forsøk innan få mnd. Alt klaffa likssom så bra denne gongen så no følte eg likssom at det skulle gå bra, men ser dårlig ut gitt. Testdato var jo i dag[&o] Jaja, får gjere meg klar til dåp i morgon og prøve å kose meg mest mulig og så får eg ta dommedag tirsdag med ein siste test. Hadde aldri trudd at eg ikkje skulle lykkast på mine tre forsøk, men dessverre ser det slik ut no....Sukk!

18/5: negativ digital i dag, så håpet er over for denne gong:( Har maila Hausken i dag og snakka om nytt forsøk. Får sjå om eg rekk eit siste før sommaren. Det vert kanskje vårt siste forsøk nokonsinne så får håpa at då lykkast me!!!   

Uff, sender deg en klem.

Og krysser fingrene for tirsdag!!

Uff... [:(] Trist med negativ test. Det er skikkelig urettferdig det her håpomspirenosnart [:(] Kjenner igjen de tankene du nå sitter med [:(]

Setter inn alle krefter og håper for dere at det kanskje bare tar litt ekstra tid for eggene å feste seg siden det er frys. Men det er kanskje bedre å forberede seg på det dumme og heller bli overrasket til tirsdag.. *Håperfordere*

Sender deg en stooooooor klem!

[:(] blir så lei meg på dine vegne nå. Det er så urettferdig. Men jeg tror at du kan få det til, men trenger fler forsøk. Jeg tar alltid jenny jensen som forbilde jeg. Hun hadde vel 10 forsøk og har ei jente nå. Jeg vet det er mye og la kroppen gå gjennom, men gevinsten er jo så stor. Heier fortsatt på deg jeg [:D]

Det er SÅ urettferdig[:(]

Håper og ber om at det var litt tidlig å teste, og at du får en fin overraskelse til tirsdag[:)]

Uff da. Tenker på deg.
Skjønner at du begynner å tenke.

Stor klem

så trist[:(][:(][:(]uff hvet hvordan du tenker,er ikke noe greit dette her[:(][:(][:(]sender deg en haug med trøsteklemmer

Uff nei[:(][:(][:(] Hadde sånn troen for dere denne gangen.... Sender deg masse trøsteklemmer... Uff vet ikke helt hva jeg skal si nå....

Tenke på deg

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Håper og ber om at det var litt tidlig å teste, og at du får en fin overraskelse til tirsdag[:)]

Vet ikke helt hva jeg skal si...Er ikke lett dette nei...
for tirsdagen!

iiik dette er min frykt og, en vet jo ikke hvorfor enkelte ikke blir gravid. håper du får en fin 17 mai feiring allikavel og at det ordner seg til slutt. Mirakler skjer hele tiden. men som andre sier her, det går greit å sette seg i kø for adopsjon.. uff ord blir egentlig fattige..

sender over en god og lang og varm klem .

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff nei[:(][:(][:(] Hadde sånn troen for dere denne gangen.... Sender deg masse trøsteklemmer... Uff vet ikke helt hva jeg skal si nå....

ORIGINAL: Lbo83

Vet ikke helt hva jeg skal si...Er ikke lett dette nei...
for tirsdagen!

Uff detta var ufattelig trist[:(][:(][:(] Har ikkje så masse å sei anna enn at eg tenker på deg og håpar så inderlig da ordne seg for dåke.

Mange gode klemmar sendes din vei

ORIGINAL: Lisa..

Så leit.
Det er veldig trist at dere ikke skulle lykkes denne gangen heller[:(]

Takk for alle trøstemeldingar alle sammen! Hjelper på det sjølv om det kjem litt tårer her av all omtanken og[:o] Eg har eit ørlite håp om plutselig ein positiv test tirsdag, men er sjølvsagt meir forberedt på nok ein negativ! 4 innsett og fortsatt ingen baby på vei likssom, det er tungt! Men på den andre sida har eg klara samme nedturen tre gongar før, så eg kjem nok over det denne gongen og!

Så trist håpomspiresnart[:(] Hadde virkelig håpt at det var deres tur nå fordi det hadde dere virkelig fortjent. Er det noen som fortjener å bli gravide her inne så er det alle jentene her inne. Jeg håper virkelig det skjer et mirakel å at du får pos test på tirsdag. Stor klem fra meg

Eg ber om eit mirakel i morgon ja og går difor på både progestan og progynova t.o.m i dag. Men er sjølvsagt veldig forberedt på det motsatte. Har hatt ein fin 17.mai i dåp til min vesle nevø! [:)] Skikkelig stikningar i brystene og rundt navlen her no i kveld, men er fullstendig klar over at det nok mest sannsynlig kjem av progestanen..

Back
Topp