negativt både i går og i dag så ser dårlig ut dette[:o] Er på rugedag 13 i dag. Har testa med billigtest og cb +/- begge dagar. Sparar min cb digitale til tirsdag og tek ein siste test då... No kjem tankane igjen: vert eg nokonsinne gravid og får bæra fram mitt eige barn??? Tenkjer på å setja oss i adopsjonskø no og sannsynligvis ta eit siste forsøk innan få mnd. Alt klaffa likssom så bra denne gongen så no følte eg likssom at det skulle gå bra, men ser dårlig ut gitt. Testdato var jo i dag[&o] Jaja, får gjere meg klar til dåp i morgon og prøve å kose meg mest mulig og så får eg ta dommedag tirsdag med ein siste test. Hadde aldri trudd at eg ikkje skulle lykkast på mine tre forsøk, men dessverre ser det slik ut no....Sukk!
18/5: negativ digital i dag, så håpet er over for denne gong:( Har maila Hausken i dag og snakka om nytt forsøk. Får sjå om eg rekk eit siste før sommaren. Det vert kanskje vårt siste forsøk nokonsinne så får håpa at då lykkast me!!!
18/5: negativ digital i dag, så håpet er over for denne gong:( Har maila Hausken i dag og snakka om nytt forsøk. Får sjå om eg rekk eit siste før sommaren. Det vert kanskje vårt siste forsøk nokonsinne så får håpa at då lykkast me!!!