har testa meg

Nei jeg får da ikke gi opp fiorelina tro meg[:D] tusen takk for lykke ønskningene... stor klem fra Therese

Lurer på om det er en "syke" som går her inne, uteblitt mens og negativ test. Syntes det er så mange som har det sånn! Får satste på at du er en av de som trenger litt ekstra tid før testen slår positivt ut da EserehT, så du får en gladmelding om noen dager!

hehe..ja me er visst mangen som lider av spøkefulle sykluser her[:)] då eg var til gynokologen sist, så sa han at dei var sluttet å ta urinprøver..dei viste alt for ofte feil, no var det kun blodprøver som gjaldt...så ein kan vera gravid om testen heime er negativ...ikkje for å gi noken falske forhåpninger altså, men krysser fingrene for alle!!!

Må si meg enig med iza & pebbles [;)]

Men det blir vell ikke bedre av at vi smitter hverandre litt...hihi!
Men på en positiv måte!
For min del så er jeg MYE mer opptimist etter at jeg har lest innleggene fra alle her inne..Takk!

Plutselig var jeg ikke alene i verden med dette "problemet" [:D]

Go kveld klem fra Kathrine

Ja det er godt å vite at det er flere i samme situasjon!

ja tror det er en sånn sykdom som går på babyverden om dagen, uteblitt mens, innbiltsvangerskap hehe.. men vi får nå bare se...

Hvordan går det EserehT, har du tatt en test til?

joda det går bra med meg, med deg da? jepp tok en i går morges men den var også negativ, så er nok bare innbilt svangerskap el no hehe, kommer nok når den vil da..

Så rart! Ja den kroppen vår, den kan være ganske atal til tider! Men har du ikke fått besøk av Tante rød? Bra med meg, er alene hjemme idag. Mannen min kommer ikke hjem før i natt. Litt godt å være alene nå, men vet jeg kommer til å kjede meg i kveld. Fått tilbud om å være med et par venninner på den gratiskonserten som er på Frogner i Oslo idag, men da må jeg dusje og sminke meg og sånn og det orker jeg ikke! Sitter i pysj enda, er så deilig å bare slappe av en dag!

no, har ikke sett noe til henne.... så det får bare gå sin gang...
Å det hørtes godt ut med en sånn dag ja:) Samboern min skal også snart bort, skal til ei venninne og se filmer jeg da:) skulle egentlig på jente kveld men er så forkjøla, og hu det skulle være til fikk en baby i mai og vil liksom ikke gjørspå å smitte han....

Ja du får bare stå på! Hørtes slitsomt ut å besøke venner! Er helt skutt jeg, sov 13 timer i natt og enda er jeg helt utslitt! Ligger på sofaen med pc`n på fanget. Skulle egentlig vært ute litt men, tror ikke jeg orker! Tror jammen det begynner å regne snart og jeg, da er det best å holde seg inne! Skulle vært på butikken og, men orker ikke! Får spise brødskiver til middag i dag, hvis jeg ikke får mer overskudd utover ettermiddagen!

Jada jeg får bare stå på, ikke no jeg får gjort noe med, blir bare å slenge seg på sofaen hos venninna mi da og se på film hehe så slitsomt er det nok ikke.. skal faktisk sove der i natt og... godt å bare sløve vettu pebbles, bare ligg der du er du, slapp av og nyt livet...[:D]

Ja det tror jeg jammen jeg skal gjøre. Blir jeg for sulten kan jeg jo bare ringe Peppes Pizza! Nei det er lite man får gjort med kroppen og syklusen, det bare går sin gang det! Kos deg hos venninnen din du da, og god bedring med forkjørelsen!

[:D] ja det var smart, de kommer sikkert opp og inndøra og så du slipper å stå opp hehe
Og når de først er der kan de jo mate deg å [;)] Kose deg kjempe mye du også, så snakkes vi.. takk for det, skal til legen på mandag om det ikke forkjølelsen har gått over, har vært sånn over ei uke så[:-]

He he ja det var lurt at de kan mate meg! Kanskje de kan gi meg en dusj samtidig! [:D] Har planer om å legge meg i badekaret etterpå, da kan jeg ta en helsefarm samtidig (barbere, hårkur, ansiktsmaske osv). Må bare psyke meg opp litt! Når du skal til legen kan du jo nevne det med at du ikke har fått mensen samtidig? Ta med en urinprøve for sikkerhetsskyld.

Ja det gjør de nok også, også kan du be om at de tar pedikur på deg og[:D]
ÅÅÅ du er heldig som har badekar det ønsker jeg meg og... ja tenkte jeg skulle ta med en urinprøve i sammeslengen.... klem

Ja nå har jeg bada, og det var godt! Fikk ingen pedikur av Peppe`s folka, det var dårlig!

Hei EserehT. Hatt det fint hos venninnen din? Jeg holdt på å kjede meg i hjel i går kveld!

hei pebbles, det var da dårlig av dem da, hmfr skal ringe dem å be de skjerpe seg jeg[;)] får da jaggu yte service når de først stikker innom...
ja hadde det kjempe koselig vi, ble tidlig kvelden da, stup trøtt kl halv tolv hehe... ikke noe gøy å kjede seg nesten i hjel da.. klem

Ja fint om du kan ringe og gi dem ei lekse! Nå tror jeg at jeg skal legge fra meg pc`n litt, den har stått på siden kl. 10 idag. Men ha en fortsatt fin søndag alle sammen!

Back
Topp