har testa meg

EserehT

Gift med forumet
men med en eggløsningstest, hadde ikke noen gravidtest som jeg trodde jeg hadde... joda det kom fram en svak strek, så jeg får vel i veien å kjøpe en test til i morgen tidlig og se hva den sier... mene jeg har sett det er gravide som har testa seg med eggløsningstest.. eller tar jeg helt feil?? noen som har prøvd??

spent her jeg sitter[;)]

Er man gravid og tester med EL test skal den bli knall positiv... Teststreken skal være like sterkeller sterkere enn kontrollstreken.. Men er nok best å bruke graviditetstester ja.. Gir deg et mye sikrere svar.. LYKKE TIL:. krysser fingrene for deg

håper du har 1 liten 1 i magen[;)], skal krysse fingrer og føtter for deg[:)] lykke til med testinga

Ja, ta en graviditetstest[:)] Gir best resultat har jeg skjønt..

Krysser fingrene for deg[;)]

så spennende!! krysser fingrene[:D][:D][:D]

klarer du virkelig å vente til i morgen, heheh. Lykke til, krysser fingrene for deg

Sender deg masse lykke...

Både fra meg og min lille prinsesse....[:D][:D][:D][:D]

lykke til fra meg også,har lest det samme som trine82 skriver.

men uansett tvitvi....[:D]

Så spennende!! Lykke til med testing i morra [:D] Jeg krysser fingra [:D]

Lykke til da Esereth!
Håper den blir positiv da! Så slipp du levere resepta...

Lykke til! Hvis du ikke har fått mensen enda så er jo det et godt tegn!

Hei og tusen takk for alle lykke ønskninger både fra store og små prinsesser/prinser...[:D] Det varmer..
Ja nå har jeg testa på nytt og den var negativ[:@] Men har fortsatt ikke fått noen blødning bare spotta på lørdag og søndag.. så det er litt merklig, dumme tante ond som lure meg sikkert, hmfr

lykke til med testinga[:D]
krysser fingrene for deg
klemmer fra stine

Heisann EserehT

Det va synn at testen ikke slo ut idag [&:]

Bedre lykke neste gang...sukk! Du tenke sikkert som mange av oss andre, men det e så lenge til neste gang..wræææææl! Tenk at det tar så lang tid for noen av oss, mens andre seire på første forsøk

Men vi har påangsmot, eller ka?

Ha en fin dag [:D]

kathrine

Ville ikke gitt opp før mensen kommer, eller du har testa på nytt etter 6-8 uker..
alle produserer ikke like mye HCG helt med det samme[;)]

[:D]Masse Lykke til, kjære EserehT[:D]

ja det er jo eggløsningstid[:D][:D] eller om du tenkte på å hoppe i senga og så kan du det for min del og:) hehe

Heisann Kathrine:)

Ja det var synd men får ta en ny test om ikke tanta dukker opp en eller anna gang..
El om ikke tante ond kommer da[:-]
jada vi har nok pågangsmot vi vettu:) gir ikke opp
ha en fin dag/kveld til deg også:)

Therese

Back
Topp