Har termin i dag...meeenn

katzi

Andre møte med forumet
Ja, i dag kom endelig termin datoen min, 2 April.
Men verken slimproppen min eller vannet har gått, ikke har jeg særlig vonde kynnere heller..
Gikk 5 dager over med storesøster, så regner med ett par dager over her å gitt. Da gikk slimproppen kvelden før jeg fødte, å de måtte ta vannet på sykehuset (noe som jeg ikke husker).
Regner med det blir noe av det samme herre gangen å, siden jeg ikke har kjent noen ting enda..men håper hadde håpet at ting kunne skjedd i løpet av helga ihvertfall, da storesøster er på påskeferie enda.
Men hadde jo også vært veldig typisk da at han ikke kom før hun har kommet tilbake, å vi måtte ha barnevakt osv.
Er en stor psykisk belastning å gå sånn over tiden, går jo bare å venter å er svært spent på hva som kommer til å sje de neste dagene.
Noen som har det på samme måte?
Skal ihvertfall kose meg med taco ikveld, kanskje det kan være håpet til å sette i gang noe...
Utålmodig da vettu...

ORIGINAL: katzi

Ja, i dag kom endelig termin datoen min, 2 April.
Men verken slimproppen min eller vannet har gått, ikke har jeg særlig vonde kynnere heller..
Gikk 5 dager over med storesøster, så regner med ett par dager over her å gitt. Da gikk slimproppen kvelden før jeg fødte, å de måtte ta vannet på sykehuset (noe som jeg ikke husker).
Regner med det blir noe av det samme herre gangen å, siden jeg ikke har kjent noen ting enda..men håper hadde håpet at ting kunne skjedd i løpet av helga ihvertfall, da storesøster er på påskeferie enda.
Men hadde jo også vært veldig typisk da at han ikke kom før hun har kommet tilbake, å vi måtte ha barnevakt osv.
Er en stor psykisk belastning å gå sånn over tiden, går jo bare å venter å er svært spent på hva som kommer til å sje de neste dagene.
Noen som har det på samme måte?
Skal ihvertfall kose meg med taco ikveld, kanskje det kan være håpet til å sette i gang noe...
Utålmodig da vettu...

Jepp, her er det akkurat det samme! Ingen tegn på at noe er i gang og går her bare og venter! Har vært veldig rastløs siste dagene, og blir ikke noe mindre rastløs av å vite at IDAG er egentlig termindato! Er førstegangsfødende så vet ikke hvordan min fødsel kan skje.. Jeg er ganske sikker på jeg ikke er moden, så jeg er sikkert en av de som opplever at når det først setter i gang noe så settes alt i gang [;)]

Men NÅ skal jeg i hvert fall bare slappe av, PRØVE å ikke tenke på at det er termindato og sa jeg slappe av?[:)]

Ja, er enklere sagt enn gjort det syns jeg..hehe. Ihvertfall når det har kommet til datoen liksom.
Men må no som du sier prøve, så skal sette meg godt til rette å lese litt i panserhjertet igjen..å vente på at det kommer noen tegn.
Når du er førstegangsfødende kan det kanskje ta litt lenger tid med fødselen, enn hos andregangsfødene..men dette kan jo selvfølgelig være veldig individuelt også.
Vi får ha en liten veddelmål oss i mellom da vettu...hvem av oss som får først.
Jeg tipper at jeg får i løpet av helga ihvertfall (noen jeg HÅPER).

Du får bare slappe av og prøve å ikke stresse med det, om du ABSOLUTT vil at babyen skal komme nå, kommer den sikkert ikke.. Så ro ned og spis taco og plutselig skjer det[:)] Gikk 14 dager over sist, så vet alt om den påkjenningen det er å gå over, men tenk positivt - nå er det MAKS 14 dager igjen[:)]

Back
Topp