har tattooert meg idag..

Hvertfall til dagen etter. Det kommer litt an på hvem man snakker med tror jeg. Første gangen jeg tok, skulle jeg ha den på i 4 timer, mens andre gangen (et annet sted) ville han jeg skulle ha den på i 3 eller 4 dager. Selvfølgelig måtte jeg jo bytte den morgen og kveld å smøre godt da[:)] Har du bilde an tatooen eller?[:)]

skal legge inn når ungene har lagt seg.. kabelstyr er ikke noe for våkne små krapyler[8D]

Får vi se? [:D]

Bilde?[:D]

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

ååå.. tok den av nå jeg da [&:]

bare å bruke glapakk og sånn medesinteip og lage ny[;)]

ååå.. tok den av nå jeg da [&:]

Har du ikke mulighet til å sette den på igjen? Eller klistre på ny plast? [:)]
Jeg ville ikke tatt den av nå.

Hva har du tatovert, og hvor på kroppen? [;)]

den ser jo ikke ut her da.. har ikke fått tørket vekk gørra ennå[8D] skal legge ut et annet ett etterpå.. .er tatt med cam'en på pc'en[8D]

Å sette på ny plastikk er helt unødvendig. Men det må du gjøre som du selv vil [:)]

Har aldri gjort det med noen av mine. HAr aldri fått beskjed om å gjøre det heller. Den trenger jo luft for å gro.

Men rart du ikke fikk noe instruks på studioet du tatoverte deg.

jeg sa jeg ikke trengte[8D] er ikke så lenge siden jeg tok en der, å da sa de 5 timer, men så sa veninna mi at det måtte være på til i morgen... [8D] å jeg klødde etter å få tatt den av...

Jeg mener å huske at noe av greia meg å ha på pastikken er at det skal hjelpe å bevare fargen på en eller annen måte. For det har jo invirkning på hvordan det gror. Det er jo også for å holde baterier ute sånn at risken for infeksjon blir mindre

jeg sa jeg ikke trengte[8D] er ikke så lenge siden jeg tok en der, å da sa de 5 timer, men så sa veninna mi at det måtte være på til i morgen... [8D] å jeg klødde etter å få tatt den av...

Det er alltid mye variert i svarene angåande det temaet, som med alt annet.

Men jeg vil si at det ikke gjør NOENting at du har tatt den av. Tattooen trenger luft for å gro. Husk å vaske å smøre, så blir det så bra så [:)]

ORIGINAL: xCamillax

Det er alltid mye variert i svarene angåande det temaet, som med alt annet.

Men jeg vil si at det ikke gjør NOENting at du har tatt den av. Tattooen trenger luft for å gro. Husk å vaske å smøre, så blir det så bra så [:)]

smurte å hadde på ny plast jeg, så tar jeg den av i kveld.. [;)] men takk for svar[:D]

ORIGINAL: **monica**

Jeg mener å huske at noe av greia meg å ha på pastikken er at det skal hjelpe å bevare fargen på en eller annen måte. For det har jo invirkning på hvordan det gror. Det er jo også for å holde baterier ute sånn at risken for infeksjon blir mindre

Er dette jeg også har hørt... Om det ikke er noen vits i å ha på plast, så hadde de ikke hatt den på i utgangspunktet. Plasten er faktisk veldig viktig for hvordan dette vil gro.., og hvordan kvaliteten på tatoveringa blir... Det er ikke bare tatovøren som "avgjør" dette, selv om han er aldri så flink å tatovere, kan du selv klare å føkke den til...

Back
Topp