Har tatt et valg

Tjukkaaa

Forumet er livet
som innebærer en mulig pendling en time hver vei per dag. SÅ lei er jeg. Så nå søker jeg jobb for harde livet. ER mye i oslo vest faktisk - spørs om jeg får noen av de da. men det blir da i verste fall en erfaring[:)].

I verste fall ser eksamensplanen veldig fin ut - spesielt mtp at jeg nå har ett fag mindre enn jeg hadde igår[:D][:D][:D]

Krysser fingrene for at du får deg jobb!! [:)] Går nok kjempe fint skal du se!

oioioioioioioi - veryy naaaiss!! [:D] Så deilig! Deilig å ha tatt den beslutningen! [:D] Endelig kan du ikke lure deg unna lunsj med MOI [8D]

Her er det bare å innfinne seg med at det blir 1 år til med studier, men håper få en liten jobb på si da, til høsten [:D]

ORIGINAL: KathMor

oioioioioioioi - veryy naaaiss!! [:D] Så deilig! Deilig å ha tatt den beslutningen! [:D] Endelig kan du ikke lure deg unna lunsj med MOI [8D]

Her er det bare å innfinne seg med at det blir 1 år til med studier, men håper få en liten jobb på si da, til høsten [:D]

jadda - blir hektiske semestre på meg også da -sidne jeg ikke er ferdig og SKAL ha den forbannede graden med eller uten jobb! Så vi kan snakke dritt om skole på lunsj hvis dette blir til noe[8D]

Mener det er en ledig stilling her på Mo[8D][8D]

Masse lykke til i jobbsøkingen, får håpe det dukker opp noe spennende å søke på! [:D]

Back
Topp