Har tappat tron!

Karin m mirakel

Flørter med forumet
Tror våran Rasmuss i magen har den för bra helt enkelt. Har tappat tron på att han kommer ut. Jag kommer att se ut så här livet ut, ha perm livet ut, ja vänta livet ut, vara arg, otålig, trött ja livet ut helt enkelt[:@][:@]
OOOOOOOkaaaaayyy - så illa är det kanske inte, men vill ha ett litet tecken på att något e på gång. Såååådär nu har jag klagat klart och går och äter lite mat igen.(har ju trots allt bara gått upp 18.5 kg[:D][:D][:D][:D]

skjønner deg sååå godt!!!! Har det på samma vis..

Når har du termin???

ORIGINAL: Karin m mirakel

Tror våran Rasmuss i magen har den för bra helt enkelt. Har tappat tron på att han kommer ut. Jag kommer att se ut så här livet ut, ha perm livet ut, ja vänta livet ut, vara arg, otålig, trött ja livet ut helt enkelt[:@][:@]
OOOOOOOkaaaaayyy - så illa är det kanske inte, men vill ha ett litet tecken på att något e på gång. Såååådär nu har jag klagat klart och går och äter lite mat igen.(har ju trots allt bara gått upp 18.5 kg[:D][:D][:D][:D]

Hehe, måtte glise litt - er som om jeg kunne ha skrevet det selv [:)].
Bare hun kommer ut til konfirmasjon, sier nå jeg [:D][:D]

ORIGINAL: Karin m mirakel

SIGNERER DEN HER ...

Hele svangerskapet har jeg tulla om at jeg vil ha ut en 8 mnd. gammel baby. Kanskje noen har hørt meg og oppfyllt dette ønsket!  I så fall burde jeg kanskje melde meg inn på "termin i mars"?

Back
Topp