Så fint da Har vi vært i samme termingruppe?8+2 nå, hatt flere ultralyder hvor jeg har målt en dag "bak" skjema, men i dag hadde det tatt seg opp igjen
Husker deg igjen fra tidligere på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint da Har vi vært i samme termingruppe?8+2 nå, hatt flere ultralyder hvor jeg har målt en dag "bak" skjema, men i dag hadde det tatt seg opp igjen
Husker deg igjen fra tidligere på forumet
Jeg lurer på om du snuste innom juni19 med meg?Så fint da Har vi vært i samme termingruppe?
Har ikke vært i juni 19. Men var vel i april 18 og november 18. Desverre alt for mange negative erfaringer, men så har jeg også bikket 40 år og da er det ikke annet å forvente. Jeg er heldig om det går bra denne gangen.Jeg lurer på om du snuste innom juni19 med meg?
Har ihvertfall lest en del om abortene dine og sånt, også har vi vært i noen ikm-grupper sammen ifjor
Den ser jeg, du har vært maks uheldig også!Har ikke vært i juni 19. Men var vel i april 18 og november 18. Desverre alt for mange negative erfaringer, men så har jeg også bikket 40 år og da er det ikke annet å forvente. Jeg er heldig om det går bra denne gangen.
Ja det er jo en blanding av uflaks og alder tenker jeg. Tørr ikke glede meg.Den ser jeg, du har vært maks uheldig også!
Takk for beroligende svar Men tar de panorama her i Norge? Tar de det med bakgrunn dårlig vekst? Eller blir det kombinasjon blodprøver og ul?Jeg ble satt tilbake hele tre-fire dager i går! Var egentlig 9+2, g med en klokkesyklus på 28 dager syntes legen det var litt rart, men som hun sa, på de øvrige målingene fant hun 8+6 (tre dager bak) og bønna lå litt sammenkrøpet. Hun hadde ingen betenkeligheter med å ta panorama (som kun skal gjøres fra 9+0) selv om hun målte 8+6, så tror du skal slappe helt av! Det kan jo ha tatt en ekstra dag før klumpen festet seg hos deg, og at eggløsningen var 12-18 timer senere den dagen det er jo snakk om minimale marginer så tidlig, og alt måles manuelt
Velkommen da
Takk for beroligende svar Men tar de panorama her i Norge? Tar de det med bakgrunn dårlig vekst? Eller blir det kombinasjon blodprøver og ul?
Tusen takk Begynner å tro på at dette skal gå bra. 9+5 i dag har sett en liten sprellende mini på ul igjen dag. Ble altså så rørt, gråt salte tårerJeg er litt seint ute, men så fantastisk å se at du er gravid og er et godt stykke på vei! Endelig kom det berømte gullegget!
Så godt å høre. Gratulerer så mye ❤Tusen takk Begynner å tro på at dette skal gå bra. 9+5 i dag har sett en liten sprellende mini på ul igjen dag. Ble altså så rørt, gråt salte tårer