Har sneket her en stund

8+2 nå, hatt flere ultralyder hvor jeg har målt en dag "bak" skjema, men i dag hadde det tatt seg opp igjen
Husker deg igjen fra tidligere på forumet :p
Så fint da❤️ Har vi vært i samme termingruppe?

Så fint da❤️ Har vi vært i samme termingruppe?
Jeg lurer på om du snuste innom juni19 med meg?
Har ihvertfall lest en del om abortene dine og sånt, også har vi vært i noen ikm-grupper sammen ifjor

Jeg lurer på om du snuste innom juni19 med meg?
Har ihvertfall lest en del om abortene dine og sånt, også har vi vært i noen ikm-grupper sammen ifjor
Har ikke vært i juni 19. Men var vel i april 18 og november 18. Desverre alt for mange negative erfaringer, men så har jeg også bikket 40 år og da er det ikke annet å forvente. Jeg er heldig om det går bra denne gangen.

Har ikke vært i juni 19. Men var vel i april 18 og november 18. Desverre alt for mange negative erfaringer, men så har jeg også bikket 40 år og da er det ikke annet å forvente. Jeg er heldig om det går bra denne gangen.
Den ser jeg, du har vært maks uheldig også!

Jeg ble satt tilbake hele tre-fire dager i går! Var egentlig 9+2, g med en klokkesyklus på 28 dager syntes legen det var litt rart, men som hun sa, på de øvrige målingene fant hun 8+6 (tre dager bak) og bønna lå litt sammenkrøpet. Hun hadde ingen betenkeligheter med å ta panorama (som kun skal gjøres fra 9+0) selv om hun målte 8+6, så tror du skal slappe helt av! Det kan jo ha tatt en ekstra dag før klumpen festet seg hos deg, og at eggløsningen var 12-18 timer senere den dagen :) det er jo snakk om minimale marginer så tidlig, og alt måles manuelt :)

Velkommen da :Heartred
Takk for beroligende svar❤️ Men tar de panorama her i Norge? Tar de det med bakgrunn dårlig vekst? Eller blir det kombinasjon blodprøver og ul?

Takk for beroligende svar❤️ Men tar de panorama her i Norge? Tar de det med bakgrunn dårlig vekst? Eller blir det kombinasjon blodprøver og ul?

Vi tok det i Danmark da jeg ikke er gammel nok for å få det i Norge. Panorama er nesten tilsvarende for nipt test g tester for kromosomfeil. For at en stor nok andel av mitt blod skal nneholde fosterets DNA tar man panorama tidligst fra 9+0 uler (nipt fra 10+0 uker), og det er kun en blodprøve. Der vi var fikk vi også tatt en ultralyd først (for å utelukke flerlinger, forsikre at det er liv og så stadfeste gestasjonsalder) :)

Jeg er litt seint ute, men så fantastisk å se at du er gravid og er et godt stykke på vei! :Heartred Endelig kom det berømte gullegget!

Jeg er litt seint ute, men så fantastisk å se at du er gravid og er et godt stykke på vei! :Heartred Endelig kom det berømte gullegget!
Tusen takk❤️ Begynner å tro på at dette skal gå bra. 9+5 i dag har sett en liten sprellende mini på ul igjen dag. Ble altså så rørt, gråt salte tårer:rolleyes:

Tusen takk❤️ Begynner å tro på at dette skal gå bra. 9+5 i dag har sett en liten sprellende mini på ul igjen dag. Ble altså så rørt, gråt salte tårer:rolleyes:
Så godt å høre. Gratulerer så mye ❤
Håper virkelig det går veien for deg nå, skal krysse alt jeg har.
Gleder meg til å høre videre oppdateringer. Masse Lykke til videre!

Back
Topp