Har sluttet..

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
med prevensjon jeg :( Gikk på cerazette. Men,har vært så kvalm hver dag som kommer i bølger..
Akkurat som graviditeten... Men,det må være de. Har ikke tatt de på 2 dager nå,og har kun vært bittelitt kvalm idag..

Kjipt,for hadde jo ikke mensen på de:(
BLir vel å sette inn hormonspiral snart.
Hvordan syntes dere er? Vet at man blør en del i starten,men ble dere kvalme?
Orker ikke mer av det altså :(

jeg ble kvalm av p-piller men har ikke merka noe sånt på hormonspiralen :) ...har imidlertid hatt småblødninger av og på i 2 måneder da :confused: :p Venter spent på at de skal gå over!

Ingen erfaring m det, men dytter for det:)

jeg ble kvalm av p-piller men har ikke merka noe sånt på hormonspiralen :) ...har imidlertid hatt småblødninger av og på i 2 måneder da :confused: :p Venter spent på at de skal gå over!

Når sluttet du å bli kvalm etter at du sluttet? Med en gang eller etter noen dager?
Ja,har fortstått at det er kjipt :( men,heller det enn å bli gravid igjen ;) Hehe.....
Greit man kan ha den inne i 5 år :D

Håper du snart sluttet å blø :)

Håper det går bedre med hormonspiral da.
Gynekologen min er overbevist om at det er det beste om man må ha hormonprevensjon.
Det fungerer lokalt og gir ut minst mulig hormoner, lite bivirkninger osv.
Har nettopp satt inn min og ikke fått noen blødning enda.
Cerazette gadd jeg ikke å prøve engang, gjorde det sist og ble skikkelig deprimert samt fikk hodepine.

ja, tar heller småblødninger enn et nytt svangerskap for øyeblikket :p Tror det tok en ukes tid før kvalmen ga seg :confused: Kan jo ha spiralen helt til vi planlegger neste baby ;)

Fru H : Ja,ikke sant. Kanskje du er en av de heldige som slipper unna ;)
Har også vært plaget med en del hodepine... Drittpiller har jeg funnet ut idag hehe.

Marian87 : Ok,men da er jeg ihvertfall på bedringens vei kjennes det ut som,og godt er det ;)
Er noe skikkelig dritt å være så kvalm, at det kjennes ut som jeg er gravid altså :(
Åja,bedre det,og bare å ta den ut hvis dere ønsker flere barn etterhvert :)

Gikk på de jeg og. Også sluttet jeg... Ble skikkelig mannevond :p Humørsvingninger fra h...... !! Også ble jeg skikkelig godterisyk... Måtte dytte noe i trynet hele tiden... Så nå er jeg på godteriavrusning. :p

Gikk på de jeg og. Også sluttet jeg... Ble skikkelig mannevond :p Humørsvingninger fra h...... !! Også ble jeg skikkelig godterisyk... Måtte dytte noe i trynet hele tiden... Så nå er jeg på godteriavrusning. :p

Det er jeg og... Gurimalla,har visst hatt alle bivirkningene jeg..Uten å skjønne at det var derfor hehe..
Jeg har ikke spist godteri på 2 dager :) Bare en saftis i stad ,og litt kake hahah......uff,vanskelig å holde seg unna sukekr :(

Huff den pillen høres ikke bra ut:eek:
Har ikke begynt på de enda, ikke har jeg særlig lyst heller. Hvor sikkert er egentlig amming?:rolleyes:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Har ikke begynt på de enda, ikke har jeg særlig lyst heller. Hvor sikkert er egentlig amming?:rolleyes:
Altså, om man aldri går mer enn 3-4-5 timer mellom hver amming så skal det være ganske sikkert.
Men med en gang det skjer at det går lenger, så er man ikke sikker lenger :P

Ok, kunn på natta det kan av og til gå lenger, så da er det vil ikke helt trygt:rolleyes:

når man ikke har :downtown så er amming 100% sikert :p :p :p Men hvis man hopper i :la :love022 så er amming noe mer tvilsomt for å forhindre :binkybaby

:P

Hahaha, genialt!

Hehe:D Vil ikke ha ny bebis enda, så best å beskytte seg:)

Noen er sikre lenger ved amming da, men man vet jo ikke, det som er litt kjipt :p

Back
Topp