Har sexlivet forandret seg etter at du ble gravid?

M

Moderator Marte

Guest
Kva har forandra seg? :)
Eller er det akkurat slik som før? :p
 
Nei er ikke slik som før men det er fordi mannen ikke vil «leke røft» lenger :hilarious: noe jeg har full forståelse for, blir liksom ikke helt naturlig å ha den type sex med en gravid kjæreste :) føler ikke helt for det selv heller. Men samtidig er han mye mer kosete å kjærlig.. :) så på mange måter er det likt og samtidig ulikt
 
Hva er sex...? :shifty:

Ja.. det hr blitt en mangelvare.
 
Er overarbeidet, vært mye syk og har en toåring som har vært omtrent konstant syk etter bhg-start i august, så nei den deilige sommersexen er et vagt minne. Nå blir det mer pliktkos fra min side en sjelden gang, men oftest blir det mye bedre enn en tenker! :)
 
Føler meg som et nytt menneske etter kvalmen forsvant litt, og vi endelig kunne få et nogenlunde normalt sexliv igjen :gen053
 
Ja, har forandret seg syns jeg.. Husker fantastiske orgasmer i de forrige sv.skapene, men denne gangen er det heelt umulig! Og det er skikkelig frustrerende :meh: har masse lyst, og godt med overskudd så hyppigheten er ikke noe å si på :joyful: men kommer aldri i mål:banghead: det nærmeste er noe halvveis hvis jeg finner tid for meg selv i ro og mak.. Og tenk om dette kanskje varer helt til mai..!  flere som har det sånn? Tips? :anyone
 
Ja er blitt mye mindre av det nå, klarer ikke tanken på å bli tatt på i en sexuel sammenheng :/ til mannens store frustrasjon. Må presse med om det skal bli sexy time
 
Her har det vel endret seg litt, men sikkert mer for at vi ikke får ha sex :p
 
Back
Topp