Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også svak strek, men det kan jo være skygge og da Hvor mange dpo?Hei alle.. Jeg trenger hjelp til tolkning av denne tidligtesten fra babyplan. Tror jeg har lurt hjernen min til å tro det er en svak strek her men jeg vet ikke
Tusen takkTakk for svar dere! Da venter jeg et par dager før jeg tar en ny gratulerer så mye marlene92
Takk for svar dere! Da venter jeg et par dager før jeg tar en ny gratulerer så mye marlene92
Oi den var jo mye tydeligere og. Den må da være positiv helt tydelig rosa strek!Tok ny nå idag tidlig. Fortsatt svak strek på babyplan, tok også en rfsu tidligtest og der ser jeg tidligere strek
Oi, dette er spennende og skummelt på samme tid det. Hvor lenge tror du jeg må vente før jeg tar en cb digital?Oi den var jo mye tydeligere og. Den må da være positiv helt tydelig rosa strek!
Ingen tvil! Du er gravidTok ny nå idag tidlig. Fortsatt svak strek på babyplan, tok også en rfsu tidligtest og der ser jeg tidligere strek
Hadde kanskje ventet et par dager (til streken på strimmel er litt sterkere). Kan ta bilde av hvordan streken min på strimmel så ut da jeg fikk 1-2 på CBD!Oi, dette er spennende og skummelt på samme tid det. Hvor lenge tror du jeg må vente før jeg tar en cb digital?
Da venter jeg litt før jeg går til innkjøp av en digital test tusen takkHadde kanskje ventet et par dager (til streken på strimmel er litt sterkere). Kan ta bilde av hvordan streken min på strimmel så ut da jeg fikk 1-2 på CBD!
Oi, dette er spennende og skummelt på samme tid det. Hvor lenge tror du jeg må vente før jeg tar en cb digital?
Du kan fint ta digital nå! Dette er fra 8 DPO hos megHadde kanskje ventet et par dager (til streken på strimmel er litt sterkere). Kan ta bilde av hvordan streken min på strimmel så ut da jeg fikk 1-2 på CBD!
Gratulerer!!!
GratulererKlarte ikke å vente så jeg kjøpte en cb ultratidlig test på apoteket nå
Se der ja! Gratulerer!!Klarte ikke å vente så jeg kjøpte en cb ultratidlig test på apoteket nå
Ta deg en digital sånne streker har jeg å hattTok ny nå idag tidlig. Fortsatt svak strek på babyplan, tok også en rfsu tidligtest og der ser jeg tidligere strek