Har sett meg blind

nummer1påvei

Flørter med forumet
Desemberskattene 2024
Hei alle.. Jeg trenger hjelp til tolkning av denne tidligtesten fra babyplan. Tror jeg har lurt hjernen min til å tro det er en svak strek her men jeg vet ikke
 

Vedlegg

  • 20240322_231027.jpg
    20240322_231027.jpg
    577,5 KB · Visninger: 113
  • 20240322_231022.jpg
    20240322_231022.jpg
    575,1 KB · Visninger: 116
Hei alle.. Jeg trenger hjelp til tolkning av denne tidligtesten fra babyplan. Tror jeg har lurt hjernen min til å tro det er en svak strek her men jeg vet ikke
Jeg ser også svak strek, men det kan jo være skygge og da :think005 Hvor mange dpo?
 
Det ser ut som det er noe der, prøv igjen om noen dager :) for meg å blir sånne tester og strimmel tester svake. Så tar alltid digital, når jeg ble gravid nå i desember fikk jeg svak på strimmel,tok 1 digital den var negativ, men det snudde fort for 3 dager etterpå var digital positiv og aldri vært så glad i mitt liv for endelig etter 3 år med prøving og mistet 3 sitter spira og kommet til uke 16 alt.

Så masse lykke til for deg:Heartred
 
Takk for svar dere! Da venter jeg et par dager før jeg tar en ny gratulerer så mye marlene92

Tatt ny?? Jeg ser jeg og, og det skal som regel ikke så mye til før man ser tydeligere strek, så JEG hadde ikke greid å vente flere dager :hilarious: men tydelig svar om noen dager uansett!
 
Man trenger ikke vente flere dager før å teste på nytt. Om man aner noe f.eks. på morgenen, kan man ta ny på kvelden :)
Masse lykke til! :Heartred
 
Oi, dette er spennende og skummelt på samme tid det. Hvor lenge tror du jeg må vente før jeg tar en cb digital?
Hadde kanskje ventet et par dager (til streken på strimmel er litt sterkere). Kan ta bilde av hvordan streken min på strimmel så ut da jeg fikk 1-2 på CBD!
Gratulerer!!! :Heartred :love017
 
Oi, dette er spennende og skummelt på samme tid det. Hvor lenge tror du jeg må vente før jeg tar en cb digital?
Hadde kanskje ventet et par dager (til streken på strimmel er litt sterkere). Kan ta bilde av hvordan streken min på strimmel så ut da jeg fikk 1-2 på CBD!
Gratulerer!!! :Heartred :love017
Du kan fint ta digital nå! Dette er fra 8 DPO hos meg :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_5516.jpeg
    IMG_5516.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 44
Back
Topp