Har så vondt i magen - på venstre side.. Hva kan det skyldes?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Må bare bestille meg time til legen i morgen, har hatt magesmerter hele helgen. Er på venstre side, til tider stråler det nedover og litt bak i ryggen.
Trodde først det var luftsmerter, da jeg hadde det greit i går, men nå er det like ille igjen. Blir gal og googler alt mulig rart her nå :P

Noen som har vært borti lignende?

trykk der det gjør vondt.. gjør det vondt på høyre siden og?
tenkte om det kunne vere blindtarmen

Jo, jeg kjente det på høyre side når jeg trykket på der jeg har vondt på venstre side.. men, merkes det på venstre side om det er blindtarmen da?[&:]

Vil legge til om det er noen som legger merke til tickeren min at jeg skal teste i morgen, så stemmer ikke den helt for jeg har ikke hatt mensen på snart 2 mnd :S er ikke gravid, da jeg har tatt test sist gang jeg skulle få mensen...

ORIGINAL: EmaLuna

Jo, jeg kjente det på høyre side når jeg trykket på der jeg har vondt på venstre side.. men, merkes det på venstre side om det er blindtarmen da?[&:]

er ikke sikker men det sies att vis du trykker der du har vondt og det gjør vondt på motsatt side kan det vere blindtarmen..

er det veldig vondt?

Forstoppelse? Lenge siden du har gjort nr 2? Da får en gjerne smerter i venstre side av magen.

Dersom det blir økende magesmerter, og særlig hvis smertene flytter seg ned mot høyre lyske, da er det all grunn til å få legen til å se på det.

dette sto på en side når eg søkte på blindtarbetennelse..
høres det kjent ut?

Astra å Emilie: Nei, har ingen problem på den kanten..

MammaTilEmilie: Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det "hugger" litt i..

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Dersom det blir økende magesmerter, og særlig hvis smertene flytter seg ned mot høyre lyske, da er det all grunn til å få legen til å se på det.

høres det kjent ut?

Ja, igrunn [&:][&:]

høres det kjent ut?

ikke for å skremme deg men eg ville ringt legevakten og snakket me de..
blindtarm betennelse kan vere farlig og kan sprekke, ville vertfall sjekket det[&:]

høres det kjent ut?

ikke for å skremme deg men eg ville ringt legevakten og snakket me de..
blindtarm betennelse kan vere farlig og kan sprekke, ville vertfall sjekket det[&:]

Uff.. Nå? Kan kanskje se det an i natt å ringe legekontoret i morgen? Vet ikke jeg [&:]

er ikke sikker eg heller..
du må nesten kjenne etter hvor sterke smertene er..
men de sier att er det mistanke om det skal man ringe snarest så vet ikke helt hva du bør gjøre

men de sier att er det mistanke om det skal man ringe snarest så vet ikke helt hva du bør gjøre

Okei, jeg ser det litt an her jeg.. Takk for hjelpen uansett [:)]

Okei, jeg ser det litt an her jeg.. Takk for hjelpen uansett [:)]

versegod :)

blindtarmbetennelse kjennes vel på høyre side!?? også får en vel feber om en har d...
kan ikkje bare være eggløsning rett og slett? kan gjør veldig vondt over fleire daga her hvertfall...

ORIGINAL: *nobody*

blindtarmbetennelse kjennes vel på høyre side!?? også får en vel feber om en har d...
kan ikkje bare være eggløsning rett og slett? kan gjør veldig vondt over fleire daga her hvertfall...

høres det kjent ut?

signerer, eller UVI!

el i VEIT a t blindtarmbetennelse e på høyre side da eksen har fjerna blindtarmen...

høres ut som sting i siden. Det bruker jeg å ha. veldig vondt men helt ufarlig. gir seg etterhvert..

Back
Topp