har så lyst

Rakosy

Elsker forumet
har så lyst til å sette sammen sprinkelsenga.. og vaske sengesettet og sette opp himmelen...
men gubben kommer nok til å klage.. for han synes nok det er alt for tidlig[8D]
men jeg har iallefall lovet meg selv å vente til jeg har laken til madrassen[8D][:D]

sitter her i juli og venter på at det skal bli Jul, for da er alt så mye nærmere..

hadde aldri i verden trodd jeg skulle bli så utolmodig etter å møte mini[:D]

Kommer jo til å støve ned til januar jo[:D]

Jeg må innrømme at jeg har goood tid, liker å gå gravid jeg[:)] Sist jeg var gravid ønsket jeg faktisk å gå på overtid, men fødte noen dager før tid gitt.

ORIGINAL: Kidada

Hahaha

Og så må du ta ned alt og vaske det igjen i januar.. Dobbel jobb jo[8D] Og står vel bare i veien inntil videre.. Men skjønner at du klør etter å lage hjemmet Baby klart [:D]

Jeg har laid back holdning. Hadde jeg sist og. Skal vaske alt klart litt før tida osv, og så skal pappaen få lov å sette sammen senga og lekegrinda den dagen vi kommer hjem fra sykehuset [:D] Er gjort på under 5 min. Lekegrinda er klick system, gjort på 30 sekunder, og senga tar maks 4 minutter.

Men en ting er sikkert, jeg skal pakke sykehusbagen i GOD TID!!

Sist så hadde jeg i allefall tenkt tanken.. men var jo helt i fornektelse da jeg kjørte til sykehuset, så hadde ikke med meg en dritt.. hehehe

Mamma kom opp med noen nye truser og noen sokker..vel og merke var trusene 2 str for små, fordi ho mente jeg skulle jo føde, så da kom jeg jo til å gå ned i vekt snart.. jau, jeg hadde tenkt å bruke de FØR fødselen!!
Mannen måtte hjem og pakke litt dagen etter [:D]

haha.. jeg har allerede tenkt på baggen[8D]
jada, det skal planlegges, og alt skal det bære system over [8D]
har faktisk plass til senga allerede.. god plass her[:D]
tenkte jeg sku sette den opp etterhvert, og bare slenge utsttyret oppi.. så slipper det å ta så stor plass på gjesterommet...
også får jeg overnattingsbesøk i oktober, og da må gjesterommet være ledig til dem, og ikke nedlasset av utstyr[8D]
selv om det klør i fingra synes jeg det er SÅÅÅ kjedelig å bytte og vaske sengetøy, så det skal nok ventes med frem til jul iallefall...[:)]
om jeg klarer[:D]

ORIGINAL: S.Reve

hehe!Jeg hadde alt klart i uke 25 sist..og gikk 12 dager over,hehe!Men var herlig og dulle hjemme!
Gleder meg til og vaske sengetøy og lage plass i skuffene osv [:D]

her har det helt siden vi flytta inn, vært ledig skap og skuffeplass[8D]
må bare vaske skuffene[:)]

ORIGINAL: Rakosy

Hahaha

Og så må du ta ned alt og vaske det igjen i januar.. Dobbel jobb jo[8D] Og står vel bare i veien inntil videre.. Men skjønner at du klør etter å lage hjemmet Baby klart [:D]

Jeg har laid back holdning. Hadde jeg sist og. Skal vaske alt klart litt før tida osv, og så skal pappaen få lov å sette sammen senga og lekegrinda den dagen vi kommer hjem fra sykehuset [:D] Er gjort på under 5 min. Lekegrinda er klick system, gjort på 30 sekunder, og senga tar maks 4 minutter.

Men en ting er sikkert, jeg skal pakke sykehusbagen i GOD TID!!

Sist så hadde jeg i allefall tenkt tanken.. men var jo helt i fornektelse da jeg kjørte til sykehuset, så hadde ikke med meg en dritt.. hehehe

Mamma kom opp med noen nye truser og noen sokker..vel og merke var trusene 2 str for små, fordi ho mente jeg skulle jo føde, så da kom jeg jo til å gå ned i vekt snart.. jau, jeg hadde tenkt å bruke de FØR fødselen!!
Mannen måtte hjem og pakke litt dagen etter [:D]

haha.. jeg har allerede tenkt på baggen[8D]
jada, det skal planlegges, og alt skal det bære system over [8D]
har faktisk plass til senga allerede.. god plass her[:D]
tenkte jeg sku sette den opp etterhvert, og bare slenge utsttyret oppi.. så slipper det å ta så stor plass på gjesterommet...
også får jeg overnattingsbesøk i oktober, og da må gjesterommet være ledig til dem, og ikke nedlasset av utstyr[8D]
selv om det klør i fingra synes jeg det er SÅÅÅ kjedelig å bytte og vaske sengetøy, så det skal nok ventes med frem til jul iallefall...[:)]
om jeg klarer[:D]

Jeg følte meg litt som han der i den gule sider reklamen! (han som skulle ringe noen håndverkere, eller han hadde jaffal slått opp på noen håndverkere og satt ett kryss, eller i allfall en liten prikk i margen, eller han hadde kanskje tenkt å slå opp... osv)

Jo altså jeg har pakka bagen, eller jeg har skrevet en liste, eller jeg har i allefall tenkt på en liste... [8D]

hahaha.. godt det er noen som klarer å ta det med ro da[:D]

Skal male rommet som skal blir minibebisn sitt, så har nok å henge fingrene i. BLir nok i høstferien det tenker jeg. Sambo som skal male da, så kan jeg ordne gardiner og slikt. Har ei skuveseng som skal males også, så tenkte jeg på å lage stensiler av noen Ole Brumm tegninger som Ingrid har og male det på senga. [:)] Nytt skap skal kjøpes inn til det rommet og. Hehe, er godt sambo liker å ha div å gjøre. [:D] Tenker å nyte graviditeten jeg, slik som sist. Elsker å være gravid, men er vettskremt og gleder meg på samme tid til å treffe spira. Med tanke på at vi får to barn nå ol[:o]

har så lyst til å sette sammen sprinkelsenga.. og vaske sengesettet og sette opp himmelen...
men gubben kommer nok til å klage.. for han synes nok det er alt for tidlig[8D]
men jeg har iallefall lovet meg selv å vente til jeg har laken til madrassen[8D][:D]

sitter her i juli og venter på at det skal bli Jul, for da er alt så mye nærmere..

hadde aldri i verden trodd jeg skulle bli så utolmodig etter å møte mini[:D]

Hehehe, du er ikke alene. Har sååå lyst til å kjøpe og gjøre alt klart NÅ [:)]

hehe!Jeg hadde alt klart i uke 25 sist..og gikk 12 dager over,hehe!Men var herlig og dulle hjemme!
Gleder meg til og vaske sengetøy og lage plass i skuffene osv [:D]

her har det helt siden vi flytta inn, vært ledig skap og skuffeplass[8D]
må bare vaske skuffene[:)]

Skal se at du slår meg med alt klart [8D][8D]

noe kommer helt sikkert til å stå igjen helt til slutt og bli panikk ordnet[8D]
er jo glemsk fra før, og med svangerskapståke i tilegg..

men har heldigvis masse annet å ta meg av og da [8D]
tenkte jeg sku byne å strikke igjen om det klør for ille[:D]

skjønner veldig godt hvordan du har det! jeg har ventet på babyen siden vi begynte å prøve for godt over et år siden! har kjøpt masse barneklær, fått mamma til å finne frem alt mitt gamle og begynne å strikke. og da jeg kom hjem fra helgetur i england (fullstendig uvitende), hadde min elskede endelig skjønt det, og fått familie og venner med på å pusse opp barnerommet - akkurat slik jeg ville ha det! det er kjempedeilig å vite at det står der klart....

Back
Topp