Har så lyst...

..på kritt!!!! Sånn ordentlig tavlekritt som man bruker på skolen![8|] Klarer nesten ikke tenke pånoe annet, er ingenting annet som "likner" som tar vekk suget...!! Har i tillegg veldig lyst på både white spirit og maling, har aldri opplevd verre..og var ikke sånn sist[:)] Noen tips...!?
Jeg hadde lyst på våt sanholdig jord. Det hjalp litt å tygge knust is og div friske grønne urter. Fikk den «knasende» følelsen som jeg ser for meg at kritt også kan være. Får jeg det igjen nå skal jeg be legen sjekke om jeg mangler noe. Man føler seg jo helt tullete. All sympati!

Redigert: Den er jo steike gammel denne tråden!

Pica er vel et like aktuelt tema i dag? :p

Får vann i munnen av svamper..:wideyed: kjøkkensvamper med skrubbeside, badesvamper i alle fasonger.. jeeeezzz! MEN ..holder å ha noen av de i badekaret. Spiser de ikke.o_O

Pica er vel et like aktuelt tema i dag? :p

Får vann i munnen av svamper..:wideyed: kjøkkensvamper med skrubbeside, badesvamper i alle fasonger.. jeeeezzz! MEN ..holder å ha noen av de i badekaret. Spiser de ikke.o_O
Åååh æææsj :hilarious: bildene jeg nå fikk i hodet om å spise skitten kjøkkenskap :hungry:.....:hungover:

Back
Topp