Har så lyst...

Lykkeligx2

Glad i forumet
..på kritt!!!! Sånn ordentlig tavlekritt som man bruker på skolen![8|] Klarer nesten ikke tenke pånoe annet, er ingenting annet som "likner" som tar vekk suget...!! Har i tillegg veldig lyst på både white spirit og maling, har aldri opplevd verre..og var ikke sånn sist[:)] Noen tips...!?

Hehehe, stakkars!!! 

Prøv å hold deg unna malingen hvertfall[;)]

Ville ikke spist malingen og drukket whitespiriten, men kritt kan vel ikke skade i små mengder [:D] Løp til nermeste skole i morra..[8D]

[:D]Så mye rart man får lyst på når man er gravid[:D]
Morra mi jobba med ei som spiste murpuss[:D]

Haha, her var det jo noen gode svar[:D]! Er virkelig ille, og i dag har det vært søndag, og umulig å kjøpe noen, så hadde nok gitt gode penger for noen stk m kritt...! Når det blir nevnt sand og stein, frister faktisk dette også meget[:D] arrgh[:@][:@]

Jeg har veldig lyst på papp og papir. får vann i munnen når jeg tenker på det.. kan dessverre ikke spise det:(
Håper de dumme lystene går over når jeg har født.

Det er veldig vanlig å fyse på det i svangerskapet, det betyr vanligvis at du mangler noe som er i kritt/murpuss.

Har lest om det flere ganger, og det står at man ikke bør gi etter og spise dette.

Som oftest betyr craving etter kritt at du trenger litt kalk. Drikker du lite melk? Jeg cravet forresten melk, og holdt meg unna krittene. Takk og lov! Hadde vært litt av en belastning ettersom jeg er lærer...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Som oftest betyr craving etter kritt at du trenger litt kalk. Drikker du lite melk? Jeg cravet forresten melk, og holdt meg unna krittene. Takk og lov! Hadde vært litt av en belastning ettersom jeg er lærer...

Hadde ruinert skolen du!

Selv hadde jeg bare kick på brownies...[X(]

hehehhe eu jeg kjenner hadde og syyyykt lyst på tavle kritt da hu gikk gravid =)

Huff, det er ikke greit med de lystene...! hehe!
Når jeg var gravid så følte jeg enormt sug etter allt som het løsemidler, i tillegg til at jeg "tente" på gummistøvler, (ja jeg vet, heeelt sykt) men jeg måtte faktisk gå å kjøpe meg gummistøvler som jeg tyggde på (!)[&:] og luktet på! Gikk å smugluktet pågummi støvler på sportsbutikken og over allt![8|]
og ordet gummistøvler var det fineste ordet jeg visste om! VELDIG sykt å tenke på nå!
Men det gikk heldigvis over med en gang han ble født da! Hehe![:D]

Anbefaler det å ta jern jeg. Kan faktisk være at jernlagerene dine begynner å tømmes...

Haha[:D] Godt å høre at jeg ikke er helt fjern!! Tar allerede jern, men kan nok godt være at det er kalk jeg trenger, ikke så glad i melk... Lo godt før når jeg hørte om dem som spiste murpuss[8D], tror jeg holder munnen lukket nå!

Hmmm... Vet ikke hva som kan hjelpe...men håper du finner noe. er litt usikker på hvordan fordøyelsen reagerer på kritt...???

..på kritt!!!! Sånn ordentlig tavlekritt som man bruker på skolen![8|] Klarer nesten ikke tenke pånoe annet, er ingenting annet som "likner" som tar vekk suget...!! Har i tillegg veldig lyst på både white spirit og maling, har aldri opplevd verre..og var ikke sånn sist[:)] Noen tips...!?
Jeg kjøper kritt og leire fra Russland . Nam nam .

Uff, bare hold deg unna det der. Tror kanskje jeg hadde tatt vitamintilskudd i tilfelle du mangler neo.

11 år siden hu hadde cravings folkens. Hva skjer med at så utrolig mange gamle tråder blir dratt opp igjen?

Back
Topp