Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
truur, ikke bli sint om jeg tar feilPepperkakedeig! Ikke vet jeg hvorfor, men jeg vil ha nå!!!!
De hadde det ikke sist jeg var der, leta overalt! Hehe ;-) men det er jo 2 uker siden, lukter ikeatur i nærmeste fremtid.truur, ikke bli sint om jeg tar feilat dem har det på ikea
Nå skal jeg på leting etter pepperkakedeig i alle butikker. Marsipanen får jeg spare til desember. Heheher vet jeg de allerede har begynt og selge jule marsipan og pepperkakedeig på en av dagligvare butikkene i nærhetenE
Man kommer langt med sjokolade ♡Fant ikke noe pepperkakedeig! Men dempa cravingsen med litt sjokolade ;-)
Nå skal jeg på leting etter pepperkakedeig i alle butikker. Marsipanen får jeg spare til desember. Hehe![]()
I like it! Jeg har SÅ lyst på pepperkakedeig og hjemmekokte sjokoladekarameller, og jeg gleeeeeder meg til grans julebrus på glass <3Mye "julecravings" ute å går for tidaPepperkakedeig, julebrus, marsipan.. I år skal jeg bryte med ALLE prinsipper om å vente til desember med julegodt; bare fordi jeg har verdens beste grunn til det!
Amen.
Åååå... *Sikle*I like it! Jeg har SÅ lyst på pepperkakedeig og hjemmekokte sjokoladekarameller, og jeg gleeeeeder meg til grans julebrus på glass <3
Venter et lite gull i februar 2014!
Fant ikke noe pepperkakedeig! Men dempa cravingsen med litt sjokolade ;-)
Hvilken da???Gjett hva jeg har kjøpt meg! JULEBRUS!!![]()
Det er dessverre bare Grans sin som har kommet i butikkene her i Fredrikstad, så det ble den. Men det funka for megHvilken da???