Har så lyst på...

her vet jeg de allerede har begynt og selge jule marsipan og pepperkakedeig på en av dagligvare butikkene i nærheten ;) E

her vet jeg de allerede har begynt og selge jule marsipan og pepperkakedeig på en av dagligvare butikkene i nærheten ;) E
Nå skal jeg på leting etter pepperkakedeig i alle butikker. Marsipanen får jeg spare til desember. Hehe :-)

Mye "julecravings" ute å går for tida ;) Pepperkakedeig, julebrus, marsipan.. I år skal jeg bryte med ALLE prinsipper om å vente til desember med julegodt; bare fordi jeg har verdens beste grunn til det! :) Amen.

Fikk lyst på pepperkaker jeg nå :p og julebrus fikk jeg brått lyst på på toget her om dagen :p

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Fant ikke noe pepperkakedeig! Men dempa cravingsen med litt sjokolade ;-)

Nå skal jeg på leting etter pepperkakedeig i alle butikker. Marsipanen får jeg spare til desember. Hehe :)

Hehe, jeg for min del liker ikke noen av delene noe særlig men syns det er mye av julestemningen :) Du får si ifra, nå vet ikke jeg hvor du bor men finner du ikke og bor langt unna får jeg kjøpe og sende deg da vettu :P men da er det ikke sikkert du har lyst på lengre :P hehe

Mye "julecravings" ute å går for tida ;) Pepperkakedeig, julebrus, marsipan.. I år skal jeg bryte med ALLE prinsipper om å vente til desember med julegodt; bare fordi jeg har verdens beste grunn til det! :) Amen.
I like it! Jeg har SÅ lyst på pepperkakedeig og hjemmekokte sjokoladekarameller, og jeg gleeeeeder meg til grans julebrus på glass <3

Venter et lite gull i februar 2014!

Bare sånn til informasjon har grans julebrusen kommet på rema 1000;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp