har så lyst å teste meg!!!

samme her. Tok test i går men den var negativ. Må nok vente en uke til...[;)]

Ja det kan nok ha vært for tidlig. Jeg har bestemt meg for å ikke teste før fredag. Venter tanta på tirsdag - Jeg krysser fingeren for at hun ikke kommer (selv om jeg tror hun kommer en tur[:@]) Uansette en meget spennende tid dette!!

Huff ja, denne ventinga... blir nesten gal.. skal egentlig teste meg i morgen jeg [:)] får prøve å vente litt, siden jeg også har veeldig uregelmessig syklus. Men lykke til med testinga! Får håpe den fordømte tanta holder seg hjemme [;)]

Jeg testet meg i dag tidlig og den var negativ... Nå er det vel og merke flere dager igjen til IKM, men ble likevel lei meg. Nå tror jeg at jeg skal droppe alt som heter tester framover og bare ta det som det kommer. Tror det vil funke bedre...[:(]

Har også funnet ut at jeg mest sannsynlig har lengre sykluser enn forventet og ikke kortere...Vi får se når tante rød kommer og ta det derfra.

Negative tester er ikke noe morsomt - selv om man kanskje vet at det var for tidlig.. [:@]
Men det er nok som du sier bedre og ta det som det kommer - det klaffer nok før eller siden..

Trodde liskom jeg hadde arvet dette med barn av mamma...Hun ble gravid bare hun så på en mann. Skulle ønske det var meg [:)], men det er det visst ikke.... Skal sies at vi bare er i 3pp da.

Nei, den er vel egentlig ikke så innmari uregelmessig. Den kom som ei kule fra første stund og har kommet hver måned etter pilleslutt... Får vel vente til neste helg og se da. Hater å vente, kanskje derfor jeg er kjent som utålmodig??? [:-]

Oi, da hadde jeg nok brukt enda mer på graviditetstester enn jeg allerede har gjort...[:D]

Skjønner nå at jeg har vært ganske dårlig til å notere meg syklusene. Er nemlig ikke sikker på hvor lang den er lengre...

Masse lykke til bæibi! [:D]
Er lenge siden jeg og har vært innom på forumet. Så masse å lese gjennom![&:]
Håper du tester positivt da! [:)]

tusen takk tullmusa! [:)] det samme til deg. Jeg er så spent så spent... Har vært med ei venninne i dag som fikk den søteste lille jenta for noen måneder siden. Kanskje det smitter [;)]

Hehe! Ja, jeg har vært ho en kjempegravid venninne i dag, og på besøk hos en annen som har en jente på 3 mnd. Det er så koselig! [:)]
Når skal du teste på nytt igjen da? Er så spent! [;)]

Ser jeg har eggeløsning straks.. Dagene har jo gått helt i surr i det siste, så jeg har jo ikke fått det med meg! Hihi! Det var jo en positiv overraskele![:D]

kos dere i kveld! [;)] Hvis jeg klarer å vente så skal jeg ikke teste før neste lørdag...

NESTE lørdag?? Det er jo nesten to uker til!! Nei, du kan ikke vente så lenge! Vi er jo flere som er spente! [;)]

Jeg klarte ikke å vente til onsdag, så jeg testet meg....[:@]

RFSU -> Negativ. 115 kr rett i dass [:'(]

ååå jeg mente nå til lørdagen... [:D] sååå lenge klarer jeg ikke vente, det er helt sikkert.. Tror jeg skal klare å holde meg til denne helgen da. Hvis syklusen min er like regelmessig som før, så får jeg forhåpentligvis ikke besøk på torsdag... Vi får se. Hyggelig at andre også er spente. Det er så rart at det ikke har blitt noen med to streker ennå, har ikke sjekket i dag da men. Men noen må det jo klaffe for i juli...

Og til deg Antoine så har de tatt tilbake rsfu testene flere steder fordi de er ustabile. Så det trenger ikke bety noe. [;)] Fortsatt noen dager igjen...

Snakk om ventetid! Hater venting! Det e farlig for kroppen å vente for lenge![;)]
Håper du har noe å sysle med fram til lørdag da.. [:)] Tror jeg ville gått på veggen![&:]

Ha en fin kveld! Nå skal jeg se film og spise hvitløksbaguetter! Mmmm![8D]

Back
Topp