Har så lyst å fortelle kidsa!!!

Fiskefrua

Betatt av forumet
I dag da så var den noen som hadde delt en animasjonsfilm på face av det som skjer inne i magen helt i starten på et svangerskap. Dette fikk fireåringen med seg jeg så på, og nå har hun sett den sånn 3 ganger og hun snufser og gråter litt fordi hun syns den var så fin <3 "Mamma seeee fine babyen" "Nå har babyen armer" "Han er så søt" osv. osv. Hun kommer til å gå i taket når hun finner ut at det ligger en liten baby i magen. Jeg har jo lovet mannen å vente til han kommer hjem sååå....5 uker to go.... :p

Åh, det hadde vært den ultimate prøven for meg!! Så søtt!! :D

Her har vi også ei som venter så fælt og har ett stort ønske om baby.. Tenkte å vente til vi har runda 12 uker med å fortelle det.. Hun er7 år og kommer til å spre dette rundt så vi bør vente såpass..

jeg har lyst å gjøre noe minnerikt.hun som er 9 år nå husker alt fra da hum møtte meg første gang for 2,5 år siden.i detalj hva jeg hadde på meg:) tenkte å rigge til med doppler når det er påtide å fortelle, og la de lytte først:) og kanskje vise ul bilde samtidig.så blir det skjorte på minste jenta der det står at hun skal bli storesøster...jeg blir nok å fortelle før til min side av familien,når jeg har vært på ul iallefall

Back
Topp