har så flink mann!!

LilleLavendel

Forumet er livet
jeg har så ekstrem hang up på gamle møbler,- slagbenker, skuvsenger, kommoder og sånn og elsker å se dem forvandles til skatter med litt pussing og maling osv... men nå som jeg er gravid og er kvalm og har veldig kraftig bekkenløsning og alt, så har mannen påtatt seg å gjøre alt dette for meg! så nå sitter han ute i sola på terrassen og pusser og grunner og maler og synger med til radio'n[:D][:D] flinke mannen!
må legge til at han også gjør nesten alt husarbeid her, handling, står opp med mini og leverer og henter i barnehage. lurer på hva jeg gjorde rett her i livet!

måtte skryte litt av han da:) og så er han forferdelig kjeeeeekk! tjiiihiiii!

har dere noen bra catch i heimen da, damer?:) dethåper jeg inderlig! alle gravide fortjener en sånn hverdagshelt!

Så bra at han steller pent med deg
Samboen er kjempe snill, hehe bærer ikke handle poser mere, og han tar mesteparten av husarbeidet....
Hurra for kjærestene våre....

ORIGINAL: Gizmonie

Så bra at han steller pent med deg
Samboen er kjempe snill, hehe bærer ikke handle poser mere, og han tar mesteparten av husarbeidet....
Hurra for kjærestene våre....

flinke mannfolka da:) det er jo sånn det skal være da! [:)][:)] tommelen opp opp opp!:)

ORIGINAL: Nemisis

Så bra å høre at du har en hjelpsom mann[:)]

Akkuratt som min[:)] hehe[:D]

ja, måtte skryte litt av han og vise det til han nå etterpå, så han skjønner at jeg virkelig mener alvor når jeg skryter han opp i skyene her hjemme:)

og så veldig godt å se at det er flere av oss juli-jenter som blir tatt godt vare på av mannfolka! det har vi jo fortjent, eller?[:D][:)]

Ååååh, såå kjekt å høre [:)] heldige vi som har så gode menn [:D]

Må skryte litt jeg og da, hihi! Sambo står opp 7 hver morgen med minstesøster denne uka, siden min mor er i oslo og vi passer henne. Slik at jeg kan sove, sover jo så dårlig på natta [:)]

Goood <3

ORIGINAL: Melliott

Ååååh, såå kjekt å høre [:)] heldige vi som har så gode menn [:D]

Må skryte litt jeg og da, hihi! Sambo står opp 7 hver morgen med minstesøster denne uka, siden min mor er i oslo og vi passer henne. Slik at jeg kan sove, sover jo så dårlig på natta [:)]

Goood <3

søvn er alfa og omega altså! virkelig bra at man kan bli tatt vare på sånn!:):) mannen her har stått opp hver dag og natt i lange tider her.. han sovner før han treffer puta igjen, mens jeg sliter med voldsomme søvnproblemer siden forrige svangerskap (går til søvnterapi  og går egentlig på medikamenter, men kan ikke bruke dem i svangerskapet), så hvis jeg står opp et kvarter etter jeg har sovnet sånn utpå morgenkvisten, så kan jeg likegjerne stå opp for dagen selv om minisnupp sover videre. så han står opp til alle døgnets tider her nå og gjør husarbeidet pga min kraftige bekkenløsning.
noe rett må jeg vel ha gjort i livet. eller bare veldig heldig eventuelt!:)

det er så fint å skryte av de litt også, ikke bare vi gravide som gjør en jobb:) eller,- enkelte gravide er kanskje alene om å gjøre jobben desverre....:/ trist altså! skulle ønske alle gravide hadde en bra mann!

Enig med deg, synd det er mange som gjør jobben alene [:o]

Viktig å huske å sette pris på de herlige menna våre som passer så godt på oss. Høres jo gull ut din da, har virkelig skjønt det å ta vare på damen sin [:)] må være veldig kjedelig å slite så mye med søvn!

Nå ligger mannen min og sover bak meg, med hånden på magen min mens gutten pludrer inni der <3 ååå, er så glad i guttene mine [:)]

ORIGINAL: Melliott

Enig med deg, synd det er mange som gjør jobben alene [:o]

Viktig å huske å sette pris på de herlige menna våre som passer så godt på oss. Høres jo gull ut din da, har virkelig skjønt det å ta vare på damen sin [:)] må være veldig kjedelig å slite så mye med søvn!

Nå ligger mannen min og sover bak meg, med hånden på magen min mens gutten pludrer inni der <3 ååå, er så glad i guttene mine [:)]

så herlig!!! [:)][:)][:)] det er idyll det:)
ja, kjedelig med den søvnen altså. men blir vel stell på det en vakker dag, men regner ikke med det blir med det første... men da er det godt med en sånn mann i hus, ja:)
altfor mange gravide som har menn som ikke helt har forstått at det å bære frem barn faktisk er en familieforeteelse og ikke bare noe mammaen skal greie på egenhånd! da blir jeg litt små-amper faktisk, når jeg hører sånt. makan!
din høres forresten fantastisk ut han også:) de får gi han en suss og sove søtt:)

Nå føler jeg meg egentlig i ganske god form og tar derfor mesteparten av husarbeidet.. Men igår vasket han alle vinduer utvendig [:)] trenger aldri be han vaske eller støvsuge f.eks. selv om jeg ikke er gravid så bidrar han mye på det området[:)]

Ellers kjørte han til byen for en hamburger og godteri til meg en gang for ikke så lenge siden, det er over 3 mil en vei og sent på kvelden var det [:D] er kjempe fornøyd med mannen min
Han kunne vært litt mer romantisk da..men det får jeg leve med[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Nå føler jeg meg egentlig i ganske god form og tar derfor mesteparten av husarbeidet.. Men igår vasket han alle vinduer utvendig [:)] trenger aldri be han vaske eller støvsuge f.eks. selv om jeg ikke er gravid så bidrar han mye på det området[:)]

Ellers kjørte han til byen for en hamburger og godteri til meg en gang for ikke så lenge siden, det er over 3 mil en vei og sent på kvelden var det [:D] er kjempe fornøyd med mannen min

oh, han høres ut som en real gentleman altså! 3 mil for burger og godis, det er beundringsverdig!!![:D][:D]
det er jo litt småromantisk i seg selv da:) hehe.

ORIGINAL: hctib89

Flinke mannen din^^ Må være godt å ha en hverdagshelt, sku gjerne hatt en æ åsså[;)]

ja, nesten så man skulle kunnet dele litt med seg iblant, men jeg er nok litt for egen til det! hihi. men sender masse hverdagsheltstøv over til deg der i nord!! [:)][:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

ORIGINAL: Rebecca85

oh, han høres ut som en real gentleman altså! 3 mil for burger og godis, det er beundringsverdig!!![:D][:D]
det er jo litt småromantisk i seg selv da:) hehe.

Hehe..ja det er faktisk det [:D] var superfornøyd jeg hvertfall[:D]
Vil jo heller våkne til nyvasket gulv en lørdag enn en blomsterbukett av og til og ikke rene gulv[8D][:D]

Det hørest ut som om du har en helt super mann[:)][:)] snill og hjelpsom[:D]

Jeg er heldig jeg også, jeg har en samboer som har bygget hus til oss, utenom sin egen jobb.. har holdt på i 2 år og han er snart ferdig... han er bare helt utrolig, men ganske så sliten nå stakkar....

ORIGINAL: hctib89

Flinke mannen din^^ Må være godt å ha en hverdagshelt, sku gjerne hatt en æ åsså[;)]

Bare vent å se... så kommer drømmemannen til deg også :) 
STOR klem...

har også en super mann, han vasker og styrer, gjør alt jeg ber han om, men desverre må jeg ofte be han om å gjøre det ,for han er litt blind for ting som må gjøres her hjemme. men han reiser seg og gjør det. :)
han hjelper til med alt egentlig, fra lillemor til husarbeid til matlaging, skifter dekk og alt annet ute. han er flott. og i tillegg jobber han full jobb med mye overtid. akkurat i dag og i går er han i streik (han er snekker). så i dag kjørte han lillemor i barnehagen og kom hjem igjen, og så lå vi å sov sammen samtidi som han pjusket og koste på magen <3 <3 er så deilig å kunne gjøre slikt bare jeg å han av og til :)

vi e er heldige damer :D

jeg møtte han da jeg var gravid i uke 24 jeg, så han kom inn i livet mitt og tok meg med storm, og er den pappaen for jenta mi som jeg bare kunne ha drømt om <3 <3
(hun er hos sin biologiske far 2 gang i mnd, så hun har kontakt med han også)
men for meg kunne det like gjerne vært mannen min som er faren hennes, for han har vært der siden før hun ble født, og gjort alt en pappa skal gjøre og mer til <3

Back
Topp