Brødskive med salami og masse agurk!! Tror det må bli det første jeg spiser etter fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmora mi sa at jeg kunne be legen krysse av for toxoplasmose på blodprøvene.. har jeg antistoffene kan jeg trygt spise spekemat, blodig biff osv.. noen som har gjort det?
Du er ikke beskyttet mot listeria. Så ville hørt med jordmor/lege førstJordmora mi sa at jeg kunne be legen krysse av for toxoplasmose på blodprøvene.. har jeg antistoffene kan jeg trygt spise spekemat, blodig biff osv.. noen som har gjort det?
Du er ikke beskyttet mot listeria. Så ville hørt med jordmor/lege først
Jeg fikk tatt prøve for toxoplasmose og har hatt det en gang før så trenger ikke å være like forsiktig med tanke på det, men må jo fremdeles være forsiktig med tanke på listerria. Jeg har fått beskjed av både jordmor og lege at salami kan man spise dersom det er lenge til det går ut på dato. Og spekemat er også greit om det fryses først og så tines. Skinke kan spises varmt, så det er mange muligheter for å spise det man vil hvis man er litt forsiktigJordmora mi sa at jeg kunne be legen krysse av for toxoplasmose på blodprøvene.. har jeg antistoffene kan jeg trygt spise spekemat, blodig biff osv.. noen som har gjort det?
Men salami på ostesmørbrød, eller i omelett, - er det trygt? Da kan jeg jo dempe salamilysten pittelitt
Det litt artige er jo at denne listen varierer litt fra land til land. Skulle tro at de samme farene var der, uavhengig av hvilket land man bor i. I Tyskland f.eks anbefales ikke egg..