Har sååå lyst

Når jeg tenker meg om skal jeg ut og reise i november, så bør nok få oversikt over klær før den tid. Resten (vasking av klær, utstyr etc) får vente til etter jul. Eller, vognbag må vi bestille!
 
Har det meste fra før. Så venter til etter OUL før jeg begynner med noe som helst. :)

Signerer denne.

Har en jente født i februar 14, så dersom det blir jente har jeg det meste. Blir det gutt må vi ha noe klær ;-)
 
Jeg gikk opp på loftet en av de første ukene, og fant fram babystæsjet. Danderte teppet pent i vognbagen, gikk gjennom alle de fine nyfødtklærne vi har tatt vare på, de bittesmå tøybleiene, vippestolen... Satt der oppe og var helt bortreist. Så mange minner, og kjente skikkelig på gleder-meg-følelsen!

Så pakka jeg det bort igjen, og gikk ned. Det var en fin ting å gjøre egentlig.

Vi har det aller meste vi trenger av stæsj egentlig, det som trengs er noe "jentete" hvis det blir jente. Nytt lammeskinn og noen fine plagg fra Nøstebarn, babynest, vognpynt med navn etterhvert. Og hjemmestrikk. Tenker ikke å kjøpe noe før tidligst etter OUL, og tipper det holder lenge å begynne å gjøre i stand ting i januar. Gleder meg!
 
Back
Topp