har ringt majorstuen her i bergen

VilSåGjerne

Forumet er livet
han mente det var for tidlig å se noe no. men han skulle snakke med en lege der og skulle ringe meg opp igjen.
 
men ellers så fikk eg en time neste onsdag, går dette bra så e eg 6+1 da.
 
 
 
 
det er ikke kommet noe mere brunt eller rødt siden i går.
 
 
Håper av hele mitt hjerte at dette går bra
 
Så godt å høre at det ikke er kommet mer skummelt ut siden igår. Det høres jo veldig lovende ut da [:)] Fortsetter å krysse fingrene her og håper du får se et bankende hjerte på UL neste uke [:)]
 
ORIGINAL: babyT

Så godt å høre at det ikke er kommet mer skummelt ut siden igår. Det høres jo veldig lovende ut da [:)] Fortsetter å krysse fingrene her og håper du får se et bankende hjerte på UL neste uke [:)]
 
Dettte går så bra skal du se, gå ut og spis en bedre lunch for og få noe annet og tenke på.[:D] Lett og si, men sikker ikke lett og gjøre.
 
ORIGINAL: babyT

Så godt å høre at det ikke er kommet mer skummelt ut siden igår. Det høres jo veldig lovende ut da [:)] Fortsetter å krysse fingrene her og håper du får se et bankende hjerte på UL neste uke [:)]
 
Jeg tror dette kommer til å gå kjempe bra jeg vilsågjerne[:)]
 
ORIGINAL: kate

Jeg tror dette kommer til å gå kjempe bra jeg vilsågjerne[:)]
 
no kom det en liten blodklump til[&:]
 
Off da, du for holde deg i ro på soaen eler på en solseng idag, men du har iallefall fått en ul time.
 
Krysser fingrene alt jeg kan for deg, det er nok ikke så mye mer vi kan få gjort nå.
 
Men ta vare på deg selv og inta den slakke livsstilen, det kan hjelpe på med å hindre at noe går gærlig, men det kan nok være et egg som kommer nå og at den andre kommer il å bli der i 8 mnd til.
 
da ringte de opp igjen. legen mente at eg burde vente til den kontroll timen min 16 juli. for det var ikke sikkert de ville se noe neste uke.
men selv tror eg ikke at eg kommer til den timen engang, for eg har ikke noen tro på at dette går bra eg[:(]
 
 
snakket med hausken i ste, de hørtes ikke noe optimistisk ut de heller så[:(]
men nevnte at eg kunne ta en blodprøve i dag og en på torsdag,men vet ikke om eg gidd det engang[:(]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

da ringte de opp igjen. legen mente at eg burde vente til den kontroll timen min 16 juli. for det var ikke sikkert de ville se noe neste uke.
men selv tror eg ikke at eg kommer til den timen engang, for eg har ikke noen tro på at dette går bra eg[:(]


snakket med hausken i ste, de hørtes ikke noe optimistisk ut de heller så[:(]
men nevnte at eg kunne ta en blodprøve i dag og en på torsdag,men vet ikke om eg gidd det engang[:(]

 
ikke gi opp enda vennen! Synes dette med blodprøve var en god ide jeg, synes du skal gå for det.
 
 
mange trøsteklemmer til deg fra en fortsatt optimistisk Kate
 
Du vennen, ta de blodprøvene vare for å få vite svaret! Vi krysser alt vi har for at dette går bra. Tenker masse på dere. 
 
ORIGINAL: ElinR

ta blodprøver du [:)]

 
Det er en fin indikasjon du på hva som skjer.
 
Krysser fingrene
 
ORIGINAL: snuppis30

Jeg håper at spiren er fortsatt der og henger fortsatt med i 8 måneder til
 
Back
Topp