Har puppene deres vokst?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Mine begynte å bli skikkelig ømme for ca to uker siden. Og nå har de blitt store som balonger. Så nå har jeg begynt å bruke amme bh´ene mine fra sist. Syns de kan krympe litt, syns ikke det er så fint med så store bryster. Mannen digger de selvsagt, men han får jo ikke røre da de er så ømme :p
 
Mine har vokst litt, men ikke mye, men synes det har kommet på kort tid så jeg er spent på de neste ukene/månedene. Synes egentlig de er store nok i utgangspunktet. :p
 
Pupper? Hva er det? :p kjenner de er her men kan ikke føle de har vokst! Silikon next altså! :p
 
De har vokst litt, men ikke noe plagsomt mye. Har ganske store pupper fra før, så håper de ikke vokser så mye generelt :confused:
 
Mine har ikke vokst, men brystvortene har blitt mørkere og markerte. Og er latterlig ømme :p er forferdelig å tørke seg etter en dusj, hånkleet er som sandpapir! Au :p mine pupper er mer enn store nok så er glad de ikke har vokst! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mine har ikke vokst, men brystvortene har blitt mørkere og markerte. Og er latterlig ømme :p er forferdelig å tørke seg etter en dusj, hånkleet er som sandpapir! Au :p mine pupper er mer enn store nok så er glad de ikke har vokst! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mine ser ikke så store ut, men ser jo på cup sizen at de er "store". Når jeg er ferdig med unger så vurderer jeg sterkt å fjerne og løfte litt ;) Går ut over ryggen også. Men jeg må trene litt først :p
 
Ja det er vondt for ryggen når de blir for store. jeg har bh strl 85I, så de skal absolutt ikke bli noe større! Etter amming blir de sikkert hengete og! :( Hehe :) men gubben sier han ser stor forskjell på brystvortene, så de har nok forandra seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja det er vondt for ryggen når de blir for store. jeg har bh strl 85I, så de skal absolutt ikke bli noe større! Etter amming blir de sikkert hengete og! :( Hehe :) men gubben sier han ser stor forskjell på brystvortene, så de har nok forandra seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hehe får håpe for din del de ikke blir større da :) Jeg trur det med henge pupper og amming er litt opskytt, trur ikke de blir så "skadet" av å amme litt. I så fall så vil jeg heller ha henge pupper å kunne gi barnet mitt den beste næringen enn å gi erstatning for å bevare brystene hehe. De kan jo fikses på etetrhvert isåfall ;)
 
hehe får håpe for din del de ikke blir større da :) Jeg trur det med henge pupper og amming er litt opskytt, trur ikke de blir så "skadet" av å amme litt. I så fall så vil jeg heller ha henge pupper å kunne gi barnet mitt den beste næringen enn å gi erstatning for å bevare brystene hehe. De kan jo fikses på etetrhvert isåfall ;)


Ja med snuppa så ammet jeg i to mnd bare, fordi hun ikke klarte å ta puppen.. det ble bare knoting og tull alle måltider. Prøvde med skjold også, men gikk bare ikke.. så pumpet mye før vi gikk over til mme. Så jeg håper at ammingen går bedre denne gangen, vil jo gjerne amme :)nei jeg merket ikke noe forskjell på de før og etter det var melk i de hvertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja med snuppa så ammet jeg i to mnd bare, fordi hun ikke klarte å ta puppen.. det ble bare knoting og tull alle måltider. Prøvde med skjold også, men gikk bare ikke.. så pumpet mye før vi gikk over til mme. Så jeg håper at ammingen går bedre denne gangen, vil jo gjerne amme :)nei jeg merket ikke noe forskjell på de før og etter det var melk i de hvertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er mange som ikke får det til. En venninne av meg hadde for store til å kunne amme :)
 
Det er mange som ikke får det til. En venninne av meg hadde for store til å kunne amme :)


Jenta vår var bare 2640g da hu ble født, og ansiktet hennes var faktisk mindre enn selve puppen! Så er kanskje ikke så rart det ikke gikk. Hehe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Puppene mine er like små som alltid uheldigvis, tenkte graviditeten ville gjøre meg litt mer stolt - men neeei...
 
Mine har gått fra a til c! Så her merkes det mest på puppene haha..
 
Ja.. mine har vokst litt ja.. Vært utrolig ømme den siste uken :(
 
Back
Topp