har prata med legene mine

¤Ida

Gift med forumet
prata litt om hvordan det vil bli å bli gravid nå...
jeg får ikke lov å bli gravid enda, skal ta nye vevsprøver i desember å må vite at dem er helt i orden å alt er som det skal så kan vi sette i gang en gang uttpå nyåret, er jo heldigvis ikke så lenge til[:D][:D]

men er stor fare for komplikasjoner under svangerskapet da, må til stadige kontroller pga at de tok så mye av livmorhalsen og tappene[&o] men ble lovet at jeg skulle følges nøye opp med masse kontroller å at de skulle ta godt vare på meg å den fremtidige babyen vår[:)]

nå er det bare å vente på at jeg får endelige svar på prøvene mine å slutte på p pillene så blir det mye kveldskos på oss i 2010[;)]

Dette høres jo ut som supre nyheter for deg. Selv om jeg ikke kjenner historien din[:)]

ORIGINAL: Durken

Dette høres jo ut som supre nyheter for deg. Selv om jeg ikke kjenner historien din[:)]

har fortalt historien min på bv tidligere, men fikk påvist CIN3 i livmorhalsen som det heter, er forstadiet til kreft, 3 er verste. hadde alvorlig (som legen sa) spredning å de måtte ta mer en først planlagt[;)]

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: Durken

har fortalt historien min på bv tidligere, men fikk påvist CIN3 i livmorhalsen som det heter, er forstadiet til kreft, 3 er verste. hadde alvorlig (som legen sa) spredning å de måtte ta mer en først planlagt[;)]

Skjønte nesten det måtte være noe sånt. Men supert at ikke det har fratatt deg muligheten for å få flere barn[:)]

Back
Topp