Har pappaene endret seg siden positiv test?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Her har han alltid passet på meg men nå tar det helt av..
Han gjør mye mer husarbeid slik at jeg skal kunne slappe mest mulig av, å ikke ødelegge bekkenet mitt:)
Passer på at jeg ikke fryser, at jeg sover nok, at jeg spiser osv
Han koser å med magen allerede å snakker mye om knøttet :) :)

En som virkelig gleder seg tydeligvis :) <3 min er nok litt det samme. Han passer på, kysser magen før han reiser tilbake til hybelen, tar husarbeid og lar meg sove når vi har ungene. Han er en flott mann rett og slett :) Aldri hatt en slik mann jeg.

En som virkelig gleder seg tydeligvis :) <3 min er nok litt det samme. Han passer på, kysser magen før han reiser tilbake til hybelen, tar husarbeid og lar meg sove når vi har ungene. Han er en flott mann rett og slett :) Aldri hatt en slik mann jeg.
Nååh så herlig <3
Det har ikke jeg heller :) har to barn med en annen mann å han var totalt motsatt..
Dette fortjener vi virkelig begge to <3

Hahaha, jeg ler! Ikke av dere, men av mannen! Jeg leste kommentarene deres høyt for ham, og han spratt opp, gav meg et kyss, og lurte på om jeg ville ha et glass gul saft med isbiter ;) Han synes samtidig at han godt kunne vaske huset imorgen :P

Takk for hjelpa da, jenter :D

Han passer veldig på at jeg ikke gjør noe tungt arbeid. Lar meg sove akkurat så mye jeg vil og spør om jeg har det bra og lurer på hva jeg føler. Men vil ikke akkurat si at han tar seg av noe mer husarbeid akkurat......

Hahaha, jeg ler! Ikke av dere, men av mannen! Jeg leste kommentarene deres høyt for ham, og han spratt opp, gav meg et kyss, og lurte på om jeg ville ha et glass gul saft med isbiter ;) Han synes samtidig at han godt kunne vaske huset imorgen :P

Takk for hjelpa da, jenter :D
Hahaha fantastisk :D :D
Der der var herlig å lese :D :D godt å kunne hjelpe :) :p

Har ukependler så ikke mye han får gjort uansett, d huset er "klart" til han kommer hjem. Men han tar barna på morgenen og lar meg sove om jeg trenger det I helgen <3

Ikke endret seg noe her ;)

Ja! Plutselig får jeg ikke bære tungt, og han har blitt skikkelig pus! :p Ille koselig da, blir litt sånn nyforelska igjen :)

Her en mannen blitt overbeskyttende ovenfor magen og nærmest iler til om storebror er litt for ivrig og voldsom med mor :laughing002 Så sier han at jeg ikke må jobbe så mye og passe på meg selv og lille babyen:love7

Ser mye lik oppførsel her ja :p
Min gjør ALT av husarbeid så jeg kan slappe av og ikke øke stressnivået, som han så fint sier :p
Han er også veldig overbeskyttende. Nesten til det ekstreme. Hvis vi går ned en bakke er det rett ut med arma foran magen så jeg ikke skal falle. Hehe, han er en skikkelig knupp <3

Hehe, heldige damer :) Her er det null forandring. Og vi totalrenoverer hus i tillegg.. ;)

Hehe, heldige damer :) Her er det null forandring. Og vi totalrenoverer hus i tillegg.. ;)

Haha, kjente meg igjen. Vi totalrenoverer leilighet og i dag har jeg revet gulv og bært ut garderobeskap osv ned 2 etasjer i nesten 4 timer :p

Back
Topp